۰
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان ؛

قانونگرایی پلیس حتی در مبارزه با هنجارشکنان / تمام اعمال کارگزاران نظام بایستی در چهارچوب قوانین باشد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: تمام اعمال کارگزاران نظام بایستی در چهارچوب قوانین شرع مقدس اسلام انجام پذیرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح
فرمانده انتظامی
زاهدان
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فرمانده انتظامی زاهدان
به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده انتظامی زاهدان، اظهار داشت: بخش عمده ای از ایجاد امنیت در جامعه به عهده دستگاه قضایی و نیروهای خدوم انتظامی است لذا کارکنان پلیس دقت و توجه کافی را در فرآیند اجرای قانون و برقراری عدالت داشته باشند.
مرتضی تمیزی ادامه داد: در اجرای مراحل تحقیق و بررسی های اولیه و ورود به حریم خصوصی افراد باید مراقب بود تا حرمت مردم حفظ شود و مأمورین در انجام وظایف و مأموریت ها از برخوردهای افراطی خودداری کنند.
وی با بیان اینکه قانون وظایف همه را تعیین کرده ، افزود: مأمورین باید در تیراندازی ها دقت کنند و مراقب حفظ جان و حرمت خون مردم باشند و در این راستا تذکرات لازم به کارکنان داده شود.
تمیزی با تأکید بر اینکه تمام اعمال و فعالیت های کارگزاران نظام بایستی در چهارچوب قوانین شرع مقدس اسلام انجام پذیرد، تصریح کرد: پلیس به عنوان مجری قانون حتی در مبارزه با هنجارشکنان قانونگرایی را فراموش نکند.
وی در پایان گفت:  پلیس در مأموریت هایش به طور مداوم و مستمر با مردم سروکار دارد و به همین خاطر باید علاوه بر مجری قانون، روانشناس خوبی هم باشد و با هر فرد رفتار متناسب با روحیه اش برخورد داشته باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425211