فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛

مردم استان دست مزدوران و یاوه گویان استکبار را قطع می کنند

29 مهر 1395 ساعت 13:52

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: مزدوران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان دست کسانی که قصد تجاوز و خدشه وارد کردن به وحدت را دارند، قطع کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان می رسانند.


به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، صبح امروز هفتمین سالگرد شهدای وحدت با حضور مسئولین کشوری، استانی و خانواده شهدا در محل تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی برگزار شد.
در این مراسم سردار پاسدار محمد مارانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای وحدت و دیگر شهدای استان، اظهار کرد: وجود۴۰شهید وحدت و امنیت در سیستان و بلوچستان یادآور اهمیت وجود وحدت در استان است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب کشور ادامه داد: شهادت این بزرگوران کینه  دشمنان خونخوار اسلام را که توسط استکبار جهانی حمایت می شوند را نمایان کرده و دستان پلیدشان را برای همه ملت های آزاده جهان رو کرد.
وی افزود: دشمنان بدانند این جنایات و اعمال شیطانی آنان، عزم مسئولین و مردم این منطقه در پیمودن راه شهدا و بستن مسیر شیاطین را چندین برابر می کند.
مارانی با اشاره به وحدت پایدار مردم استان، بیان کرد: مزدوران بدانند مردم این استان دست کسانی که قصد تجاوز و خدشه وارد کردن به وحدت را دارند،  قطع کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان می رسانند.
وی با بیان اینکه یاد شهدا هیچ وقت از خاطر مردم پاک نمی شود، خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک تکلیف برخود لازم می دانیم تا با برگزاری یادواره شهدا فضای شهر و منطقه را آکنده به عطر شهدا کنیم.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در پایان تصریح کرد: بدانیم پیام و کلام شهدای این استان  تداوم بخش وحدت و بصیرت افزایی و خدمت رسانی به مردم است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425622

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425622/مردم-استان-دست-مزدوران-یاوه-گویان-استکبار-قطع-می-کنند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir