۰
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛

مردم استان دست مزدوران و یاوه گویان استکبار را قطع می کنند

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: مزدوران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان دست کسانی که قصد تجاوز و خدشه وارد کردن به وحدت را دارند، قطع کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان می رسانند.
یاوه گویان
مزدوران آل‌سعود
استکبار
یاوه گویان مزدوران آل‌سعود استکبار
به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، صبح امروز هفتمین سالگرد شهدای وحدت با حضور مسئولین کشوری، استانی و خانواده شهدا در محل تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی برگزار شد.
در این مراسم سردار پاسدار محمد مارانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای وحدت و دیگر شهدای استان، اظهار کرد: وجود۴۰شهید وحدت و امنیت در سیستان و بلوچستان یادآور اهمیت وجود وحدت در استان است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب کشور ادامه داد: شهادت این بزرگوران کینه  دشمنان خونخوار اسلام را که توسط استکبار جهانی حمایت می شوند را نمایان کرده و دستان پلیدشان را برای همه ملت های آزاده جهان رو کرد.
وی افزود: دشمنان بدانند این جنایات و اعمال شیطانی آنان، عزم مسئولین و مردم این منطقه در پیمودن راه شهدا و بستن مسیر شیاطین را چندین برابر می کند.
مارانی با اشاره به وحدت پایدار مردم استان، بیان کرد: مزدوران بدانند مردم این استان دست کسانی که قصد تجاوز و خدشه وارد کردن به وحدت را دارند،  قطع کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان می رسانند.
وی با بیان اینکه یاد شهدا هیچ وقت از خاطر مردم پاک نمی شود، خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک تکلیف برخود لازم می دانیم تا با برگزاری یادواره شهدا فضای شهر و منطقه را آکنده به عطر شهدا کنیم.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در پایان تصریح کرد: بدانیم پیام و کلام شهدای این استان  تداوم بخش وحدت و بصیرت افزایی و خدمت رسانی به مردم است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425622