مسئول سازمان تبلیغات اسلامی سرباز؛

بسیج سد محکمی در برابر استکبار است

30 آبان 1395 ساعت 11:24

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: بسیج همچون سدی محکمی در برابر استکبار دشمنان انقلاب اسلامی را نشانه رفته است.


حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: اگر بخواهیم رسالت و وظیفه بسیجیان را بیان کنیم باید بگوییم که بسیجی از همه چیز خود برای رسیدن به رسالتش که حفظ ارزش های اسلام، نظام و خون شهدا است می ‌گذرد و این رسالت سنگینی است که بر دوش بسیج است.
وی افزود: امروز تمام تلاش استکبار جهانی آن است که نظام جمهوری اسلامی ایران را یک مدل ناکارآمد جلوه داده  و از الگو شدن آن در جهان جلوگیری کند اما علیرغم این تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان، فرهنگ بسیجی که از بالاترین برکات و دستاوردهای نظام اسلامی است تبدیل به هسته های مقاومت و نیروی رهایی بخش امت اسلامی از چنگال استکبار شده است.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز عرصه مبارزه امروز را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن انقلاب اسلامی، امروزه بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته که اگربخواهیم در آن پیروز شویم باید چندین برابر زمان جنگ وقت بگذاریم.
وی ادامه داد: جنگ نرم دشمنان به این دلیل افزایش یافته که امروز بسیج تبدیل به یک الگوی موفق برای کشورها و امت اسلامی گشته است و باعث سرگردانی و شکست سیاست های استکبار شده و کشورهای استکباری که فهمیده اند در جنگ مستقیم نمی توانند با ما مقابله کنند قصد نفوذ در جبهه فرهنگی و جنگ نرم دارند.
بامری با اشاره به دو رسالت درون و برون سازمانی بسیج در عرصه تهاجم فرهنگی دشمن، تصریح کرد: رسالت درون سازمانی بسیج جذب و سازماندهی نیروهای بسیجی و رسالت برون سازمانی بسیج پرداختن به فلسفه امر به معروف و نهی منکر در جامعه است.
وی در پایان تاکید کرد: برهمه ما واجب است تا از ارزشهای بجا مانده امام عزیز وشهداء که یکی همین یادگار ماندنگار وجاوید معمار کبیرانقلاب ( بسیج) می باشد دفاع نماییم وبا عضویت در بسیج راه امام وشهداء را ادامه دهیم.چون دشمنان هم ازاین نیروی بزرگ الهی هراس دارند.
 


کد مطلب: 426161

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/426161/بسیج-سد-محکمی-برابر-استکبار

استال پرس
  https://www.estalpress.ir