۰
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی سرباز؛

بسیج سد محکمی در برابر استکبار است

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: بسیج همچون سدی محکمی در برابر استکبار دشمنان انقلاب اسلامی را نشانه رفته است.
بسیج سد محکمی در برابر استکبار است
بسیج سد محکمی در برابر استکبار است
حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: اگر بخواهیم رسالت و وظیفه بسیجیان را بیان کنیم باید بگوییم که بسیجی از همه چیز خود برای رسیدن به رسالتش که حفظ ارزش های اسلام، نظام و خون شهدا است می ‌گذرد و این رسالت سنگینی است که بر دوش بسیج است.
وی افزود: امروز تمام تلاش استکبار جهانی آن است که نظام جمهوری اسلامی ایران را یک مدل ناکارآمد جلوه داده  و از الگو شدن آن در جهان جلوگیری کند اما علیرغم این تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان، فرهنگ بسیجی که از بالاترین برکات و دستاوردهای نظام اسلامی است تبدیل به هسته های مقاومت و نیروی رهایی بخش امت اسلامی از چنگال استکبار شده است.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز عرصه مبارزه امروز را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن انقلاب اسلامی، امروزه بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته که اگربخواهیم در آن پیروز شویم باید چندین برابر زمان جنگ وقت بگذاریم.
وی ادامه داد: جنگ نرم دشمنان به این دلیل افزایش یافته که امروز بسیج تبدیل به یک الگوی موفق برای کشورها و امت اسلامی گشته است و باعث سرگردانی و شکست سیاست های استکبار شده و کشورهای استکباری که فهمیده اند در جنگ مستقیم نمی توانند با ما مقابله کنند قصد نفوذ در جبهه فرهنگی و جنگ نرم دارند.
بامری با اشاره به دو رسالت درون و برون سازمانی بسیج در عرصه تهاجم فرهنگی دشمن، تصریح کرد: رسالت درون سازمانی بسیج جذب و سازماندهی نیروهای بسیجی و رسالت برون سازمانی بسیج پرداختن به فلسفه امر به معروف و نهی منکر در جامعه است.
وی در پایان تاکید کرد: برهمه ما واجب است تا از ارزشهای بجا مانده امام عزیز وشهداء که یکی همین یادگار ماندنگار وجاوید معمار کبیرانقلاب ( بسیج) می باشد دفاع نماییم وبا عضویت در بسیج راه امام وشهداء را ادامه دهیم.چون دشمنان هم ازاین نیروی بزرگ الهی هراس دارند.
 
کد مطلب: 426161