فرمانده انتظامي قصرقند:

عامل برداشت غیرمجاز۳۵۰میلیونی دستگیر شد/ شهروندان مراقب اطلاعات بانکی خود باشند

27 ارديبهشت 1396 ساعت 11:55

فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند گفت: عامل برداشت غیر مجاز 350میلیون ریالی از حساب یکی از شهروندان دستگیر شد.


سرهنگ حمید نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان قصرقندی، اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ 350 میلیون ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع و شناسایی عامل این جرم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از برسی شواهد و پرینت حساب شاکی مشخص شد که این برداشت غیرمجاز در قالب دریافت رمز دوم کارت و به صورت خرید اینترنتی و با استفاده از یک شماره موبایل خاص انجام شده است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.
فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه متهم به برداشت غیرمجاز 350میلیون ریال از حساب شاکی اعتراف کرده است، بیان کرد:  با انجام تحقیقات تکمیلی متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد اما در نهایت با ارائه ادله فنی و مستندات غیرقابل انکار پلیس، چاره ای جز اقرار نداشت و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
وی ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
نوری در پایان با درخواست از شهروندان برای حفاظت از اطلاعات مهم بانکی خود، تصریح کرد: شهروندان تحت هیچ شرایطی اطلاعات روی کارت ، تاریخ انقضاء و رمز اول و دوم خود را در اختیار دیگران قرار نداده و حتما سرویس دریافت پیامک بانکی خود را  فعال کنند تا از تراکنش های حساب خود مطلع شده و دست مجرمان را در ارتکاب جرایم ببندند.
 
انتهای پیام//
 


کد مطلب: 427999

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/427999/عامل-برداشت-غیرمجاز۳۵۰میلیونی-دستگیر-شهروندان-مراقب-اطلاعات-بانکی-خود-باشند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir