۰
فرمانده انتظامي قصرقند:

عامل برداشت غیرمجاز۳۵۰میلیونی دستگیر شد/ شهروندان مراقب اطلاعات بانکی خود باشند

فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند گفت: عامل برداشت غیر مجاز 350میلیون ریالی از حساب یکی از شهروندان دستگیر شد.
عامل برداشت غیرمجاز350میلیونی دستگیر شد/ شهروندان مراقب اطلاعات بانکی خود باشند
عامل برداشت غیرمجاز350میلیونی دستگیر شد/ شهروندان مراقب اطلاعات بانکی خود باشند
سرهنگ حمید نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان قصرقندی، اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ 350 میلیون ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع و شناسایی عامل این جرم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از برسی شواهد و پرینت حساب شاکی مشخص شد که این برداشت غیرمجاز در قالب دریافت رمز دوم کارت و به صورت خرید اینترنتی و با استفاده از یک شماره موبایل خاص انجام شده است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.
فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه متهم به برداشت غیرمجاز 350میلیون ریال از حساب شاکی اعتراف کرده است، بیان کرد:  با انجام تحقیقات تکمیلی متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد اما در نهایت با ارائه ادله فنی و مستندات غیرقابل انکار پلیس، چاره ای جز اقرار نداشت و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
وی ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
نوری در پایان با درخواست از شهروندان برای حفاظت از اطلاعات مهم بانکی خود، تصریح کرد: شهروندان تحت هیچ شرایطی اطلاعات روی کارت ، تاریخ انقضاء و رمز اول و دوم خود را در اختیار دیگران قرار نداده و حتما سرویس دریافت پیامک بانکی خود را  فعال کنند تا از تراکنش های حساب خود مطلع شده و دست مجرمان را در ارتکاب جرایم ببندند.
 
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 427999