برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سرباز +تصاویر

11 خرداد 1396 ساعت 11:20

همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در محل نمازخانه سپاه شهرستان سرباز برگزار شد.


به گزارش پاپایا، همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم  با حضور قارایان برتر شهرستانی، کارکنان کادر و سربازان وظیفه سپاه سرباز در راسک برگزار شد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به منظور بهره گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها مختلف برگزار می‌شود که در این زمینه نیز سپاه و بسیج باتوجه به وظیفه و ماموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است، بیان کرد: اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد و برهمین اساس ترویج و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه به ‌ویژه در بین نسل جوانان از اهداف اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در سپاه است.
حسین شیخ در پایان با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: محافل انس با قران کریم در روزهای پنجشنبه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر سطح شهرستان و قاری ممتاز کشوری برادربسیجی عبدالله محمدی نژاد برگزار می شود.
 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428134

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428134/برگزاری-محفل-انس-قرآن-کریم-سرباز-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir