۰

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سرباز +تصاویر

همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در محل نمازخانه سپاه شهرستان سرباز برگزار شد.
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سرباز  +تصاویر
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سرباز +تصاویر
به گزارش پاپایا، همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم  با حضور قارایان برتر شهرستانی، کارکنان کادر و سربازان وظیفه سپاه سرباز در راسک برگزار شد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به منظور بهره گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها مختلف برگزار می‌شود که در این زمینه نیز سپاه و بسیج باتوجه به وظیفه و ماموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است، بیان کرد: اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد و برهمین اساس ترویج و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه به ‌ویژه در بین نسل جوانان از اهداف اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در سپاه است.
حسین شیخ در پایان با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: محافل انس با قران کریم در روزهای پنجشنبه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برتر سطح شهرستان و قاری ممتاز کشوری برادربسیجی عبدالله محمدی نژاد برگزار می شود.
 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/
کد مطلب: 428134