امام جمعه اهل سنت راسک؛

۱۴ خرداد روز تجلي ميثاق امت با رهبر کبیر انقلاب/ امام خمینی(ره) منادی اسلام ناب محمدی(ص) بود

13 خرداد 1396 ساعت 9:45

مولوی الله داد رئیسی گفت: مردم با حضور حداکثری در این روز با اندیشه های امام راحل پیمان دوباره می بندند.


مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: ارهبرگبیر انقلاب اسلامی ایران منجی ستمدیدگان جهان بود و عمر پربرکت خیش را در راه عزت اسلام و مبارزه با کفر سپری کرد.
امام جمعه اهل سنت راسک ادامه داد: امام خمینی(ره) به عنوان منادی اسلام ناب در جهان شناخته میشود به گونه ای که هنوزهم سیره آن رهبر فرزانه به همه مردم جهان درس آزادگی و مبارزه با استکبار میدهد.
وی با اشاره به شخصیت بارز و بی نظیر امام راحل(ره)، خاطرنشان کرد: مبلغین و روحانیون  وظیفه دارند که نسل جوان ما را با اندیشه های این ایشان آشنا کنند چرا که دشمنان اسلام و مسلمین در کمین نسل جوان ما هستند و همه تلاش خود را به کار میبندند تا راهی برای گمراهی آنها پیدا کنند.
 مولوی رئیس در پایان با دعوت از همه مردم شهرستان سرباز برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، نصریح کرد: 14خرداد روز تجلی میثاق امت با امام راحل است و حضور حداکثری مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان سرباز در مراسم یادبود ارتحال امام به معنای تجدید پیمان با اندیشه ها و آرمان های والای رهبر گبیر انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428137

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428137/۱۴-خرداد-روز-تجلي-ميثاق-امت-رهبر-کبیر-انقلاب-امام-خمینی-ره-منادی-اسلام-ناب-محمدی-ص

استال پرس
  https://www.estalpress.ir