گزارش تصویری/

نشست صمیمی دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اهل سنت پیشین

10 آبان 1396 ساعت 0:27

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، جمعی از مسئولان و دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز با مولوی نظام الدین روانبد امام جمعه اهل سنت پیشین دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش پاپایا، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز، رئیس آموزش و پرورش راسک، بخشدار و اعضای شورای شهر پیشین و تنی چند از دانش آموزان این شهرستان با حضور در منزل مولوی نظام الدین روانبد امام جمعه اهل سنت پیشین دیدار و گفت و گو کردند.
 
حسین داوطلب در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دانش آموزان با جنبه های دینی وحدت دانست و گفت: حضور دانش آموزان در این مراسم موجب تحکیم وحدت میان آنان می شود و همچنین میتواند زمینه ساز پرورش احساسات ناب اسلامی در دانش آموزان و دوری نسل جوان از فرهنگ غربی و استکباری شود.
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز افزود: چیزی که در دوران جنگ تحمیلی موجب حضور پرشور جوانان و نوجوانان در جبهه های حق بر علیه باطل شد همین نزدیکی میان روحانیت و نسل جوان بود.
وی با تاکید بر اینکه نگاه دینی به مسائل بهترین راه دوری از گناه است، تصریح کرد: دانش آموزان در اینگونه نشست ها میتوانند سوالات خود را به راحتی مطرح کرده و در یک محیط دوستانه پاسخ خود را بشنوند که این خود موجب آشنایی بیشتر نسل جوان با معارف دینی و الگوهای اسلامی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428668

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428668/نشست-صمیمی-دانش-آموزان-بسیجی-امام-جمعه-اهل-سنت-پیشین

استال پرس
  https://www.estalpress.ir