۰
گزارش تصویری/

نشست صمیمی دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اهل سنت پیشین

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، جمعی از مسئولان و دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز با مولوی نظام الدین روانبد امام جمعه اهل سنت پیشین دیدار و گفت و گو کردند.
نشست صمیمی دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اهل سنت پیشین
نشست صمیمی دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اهل سنت پیشین
به گزارش پاپایا، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز، رئیس آموزش و پرورش راسک، بخشدار و اعضای شورای شهر پیشین و تنی چند از دانش آموزان این شهرستان با حضور در منزل مولوی نظام الدین روانبد امام جمعه اهل سنت پیشین دیدار و گفت و گو کردند.
 
حسین داوطلب در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دانش آموزان با جنبه های دینی وحدت دانست و گفت: حضور دانش آموزان در این مراسم موجب تحکیم وحدت میان آنان می شود و همچنین میتواند زمینه ساز پرورش احساسات ناب اسلامی در دانش آموزان و دوری نسل جوان از فرهنگ غربی و استکباری شود.
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان سرباز افزود: چیزی که در دوران جنگ تحمیلی موجب حضور پرشور جوانان و نوجوانان در جبهه های حق بر علیه باطل شد همین نزدیکی میان روحانیت و نسل جوان بود.
وی با تاکید بر اینکه نگاه دینی به مسائل بهترین راه دوری از گناه است، تصریح کرد: دانش آموزان در اینگونه نشست ها میتوانند سوالات خود را به راحتی مطرح کرده و در یک محیط دوستانه پاسخ خود را بشنوند که این خود موجب آشنایی بیشتر نسل جوان با معارف دینی و الگوهای اسلامی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 428668