۲
۱
شهردار راسک خبر داد؛

تقدیم هدایای نفیس به 10 خانواده از اولین مسافران نوروزی/ با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی می رویم

ابراهیم بلوچ گفت: با همکاری سپاه شهرستان سرباز طی مراسمی به تمام اعضای 10خانواده از اولین مسافران نوروزی شهر راسک هدایا و بسته فرهنگی اهدا می شود.
تقدیم هدایای نفیس به 10 خانواده از اولین مسافران نوروزی/ با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی می رویم
تقدیم هدایای نفیس به 10 خانواده از اولین مسافران نوروزی/ با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی می رویم
به گزارش پاپایا، شهردار راسک از آمادگی کامل نیروهای  خدماتی و همچنین دیگر واحدها شهرداری  برای پذیرایی از مسافران نوروز در این شهر خبر داد و اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.
ابراهیم بلوچ افزود: همه اقدامات لازم جهت ایجاد شرایط بهتر برای حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی فراهم شده و کلیه نیروها در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل قرار دارند.
وی اظهار داشت: ایجاد و حفظ زیبایی سیمای شهر مهم ترین موضوع مورد توجه شهرداری در این ایام است که با آماده سازی شهر، نصب پرچم و بنر، شستشوی تابلو ها ، رنگ آمیزی جداول ، ساماندهی ورودی ها، ترمیم حفاری های سطح شهر، کاشت گل های بهاری و احیای فضای سبز در سطح شهر، در حال انجام است.
بلوچ ادامه داد: در ورودی شهر راسک ضمن نصب چادر، سفره نمادین هفت سین ایجاد خواهد شد که در همین محل افرادی به عنوان راهنما در چادرهایی که ویژه راهنمایی مهمانان نوروزی هستند مبادرت به هدایت و راهنمایی مسافرین و مهمانان شهر می کنند.
شهردار راسک با گلایه از تخریب فضای سبز توسط برخی شهروندان، بیان کرد: شهروندان فرهیخته و میهمان دوست راسک همچون سال های گذشته می رود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی وبدرقه نمایند و نیز در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارک ها بیش از پیش کوشا باشند.
بلوچ توجه به رفاه و آسایش شهروندان و گردشگران، برگزاری برنامه‌ها متناسب با آداب و رسوم و فرهنگ غنی منطقه، همکاری با ادارات در زمینه ساماندهی خدمات سفر را از دیگر اقدامات این نهاد در نوروز عنوان می‌کند.
وی درپایان با اشاره به برنامه استقبال از اولین مسافران نوروزی، تصریح کرد: با همکاری سپاه شهرستان سرباز طی مراسمی به تمام اعضای 10خانواده از اولین مسافران نوروزی شهر راسک هدایا و بسته فرهنگی اهدا می شود.
کد مطلب: 423196

نیکنما
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
دست مریزاد