۰

همایش تعامل بین پیروان مذاهب اسلامی در شهرستان سرباز برگزار شد

همایش تعامل بین پیروان مذاهب اسلامی از دیدگاه قرآن و سنت با هدف تبیین مشترکات بین آنها شب گذشته در شهرستان سرباز برگزار شد.
پیروان مذاهب
پیروان مذاهب
به گزارش خبرنگار پاپایا، همایش تعامل بین پیروان مذاهب اسلامی از دیدگاه قرآن و سنت با حضور پر شور مسئولین و علمای تشیع و تسنت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش سرباز کلات برگزار شد.
حجت الاسلام حاتمیان رئیس تقریب مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این همایش افراطی گری و جریان های تکفیری را یکی از سیاست های نوین استکبار جهانی برای اختلاف بین مذاهب اسلامی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت جهان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند هم دلی و اخوت اسلامی است، اظهار داشت : به طور قطع در طول تاریخ دشمنان اسلام تلاش کردند که وحدت و همگرایی امت اسلامی را دستخوش آسیب و تفرقه کنند، اما در حال حاظر عظمت امت اسلامی مدیون همین اخوت و همگرایی است.
حجت الاسلام بزمانی رئیس سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه افراطی گری یکی از مشکلاتی که ب رسر جامعه مسلمان قرار گرفته است، گفت: علمای اسلام، فرهنگیان و ریش سفیدان منطقه باید به نقش مهم خود در جهت روشنگری و ارتقاء فرهنگ دینی و تعامل مذاهب با یکدیگر توجه کنند.
کد مطلب: 422222