۰

اشتیاق سران کشورها برای دیدار با رهبرانقلاب/خضوع پوتین مقابل رهبری درس‌آموز بود

امام جمعه شهرستان سرباز: اشتیاق سران کشورهای صادرکننده گاز برای دیدار با رهبر انقلاب و خضوع پوتین در برابر ولایت فقیه نشان از قدرت ایران دارد.
ب
ب
به گزارش خبرنگار پاپایا،حجت الاسلام کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز در خطبه های نماز جمعه این هفته راسک با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: جهان اسلام از این مراسم برای مقابله با استکبار استفاده می‌کند.
وی تجمع و پیاده‌روی بزرگ مسلمان در اربعین حسینی را عملی بزرگ و عزت‌بخش در برابر استکبار جهانی و گروهک های دست نشانده امریکا دانست و بیان کرد: امسال هم مسلمانان با حضور پررنگ قدرت اسلام واقعی را به رخ همه مستکبرین عالم خواهند کشید.
وی همچنین با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، افزود: نقش بسیج در زمان حال گسترده تر شده و خدمات بی شماری را می توان برای این نهاد مقدس برشمرد که حفظ امنیت و آبادانی از آن جمله است.
وی با بیان این مطلب که بسیج یک شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج در نگاه مقام معظم رهبری به عنوان یک نهادی است که باعث عظمت این انقلاب و باعث بیم و هراس دشمنان می گردد.
خضوع پوتین مقابل رهبری درس‌آموز بود حجت الاسلام کمالی پور همچنین با اشاره به اینکه حضور سران کشورهای صادرکننده گاز حامل پیام­‌ های بسیار مهمی بود، افزود: پوتین که از فرودگاه بدون تشریفات مستقیم به دیداری رهبری آمده بود با تواضع کامل به سخنان مقام عظمای ولایت گوش داد که این پیام بزرگ مورد توجه همه رسانه های جهان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این اجلاس همچنین شاهد دیدار دیگر سران این کشورها با مقام معظم رهبری بودیم که در این دیدارها مقام معظم رهبری توصیه‌­های ویژه‌ای برای آنان داشتند.
وی در ادامه اظهار کرد: رهبری در همه ملاقات ها با سران این کشورها یک نکته را یادآوری شدند که دشمن اصلی بشریت آمریکاست و باید تمام ملت ها مواظب تحرکات آمریکا باشند و سران اجلاس نیز مواضع رهبر فرزانه انقلاب را تایید کردند.
مجلس همیشه باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب و اسلام باشد خطیب جمعه راسک با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و با اشاره به اینکه مجلس از پایه های مهم نظام اسلامی و یکی از مراکز مهم تصمیم‌گیری و قانونگذاری است، گفت: همه خوبی ها باید در مجلس شورای اسلامی دیده شود زیرا که در این نهاد قانونی از همه مناطق ایران نماینده وجود دارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه مجلس باید با نگاه رهبری همسو شود، عنوان کرد: مجلسی که در شان و هم‌تراز ملت بزرگ ایران است باید دارای خصوصیت‌های متعددی بوده از جمله مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب و اسلام باشد.
وی با تاکید بر اینکه مجلس باید روحیه استکبارستیز داشته باشد و در مقابل تهدیدات استکبار با تمام قدرت و بصیرت ایستادگی کند، گفت: برخی ها می خواهند با دروغ چهره آمریکا را خوب نمایش دهند اما نباید گول شیطان بزرگ را خورد.
کد مطلب: 422278