۰
به مناسبت هفته بسیج;

نمایشگاه کتاب انقلاب و عکس شهدا افتتاح شد

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور راسک نمایشگاه کتاب و عکس شهدا، در اولین روز از هفته بسیج افتتاح شد.
ب
ب
به گزارش خبرنگار پاپایا، در این نمایشگاه که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور راسک برپا شد، مجموعه کتاب های با موضوعات انقلاب اسلامی،جنگ و خاطرات رزمندگان درکنار تصاویری از شهدای هشت سال دفاع مقدس، در معرض دید دانشجویان، اساتید و علاقه مندان قرار گرفت.
سرهنگ حسن رجب پور فرمانده سپاه شهرستان سرباز در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تقدیر و تشکر از دانشجویان،اظهار کرد:این نمایشگاه نشان دهنده ایثار و شهادت رزمندگان و بسیجیان ایران اسلامی است،تا شما جوانان بدانید که امروز هرچه داریم از برکت خون شهداست.
وی با اشاره به اهمیت شناخت راه شهدا،گفت:امام خمینی یک جمله بسیار زیبا دارند که اگر بر کشور ما نوای دلنشین تفکر بسیجی حاکم شود چشم طمع جهانیان از ما دور خواهد شد.
رجب پور ادامه داد: ما در دفاع مقدس این را به جهانیان ثابت کردیم که با ولایت مداری و از جان گذشتگی می توان در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کرد و امروزه کشورهای اسلامی با الگو برداری از دفاع مقدس ما در حال مبارزه با دشمنان هستند.
وی با اشاره به تغییر استراتژی دشمنان انقلاب و در راس آنها امریکا افزود: ما در دفاع مقدس با دشمنان در خاک ریزها مبارزه می کردیم ولی امروز شیوه و استراتژی دشمنان تغییر کرده و به نوع دیگر با جمهوری اسلامی در تقابل است. شما جوانان در فضای مجازی سربازان انقلاب هستید و باید نقش خود را به بهترین شکل انجام دهید و با کارهای فرهنگی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنید.
کد مطلب: 422289