۰

برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور راسک در هفته بسیج تشریح شد

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: استکبارستیزی و نفوذ دشمن محور اصلی برنامه‌های هفته بسیج بوده و برنامه‌های پیش‌بینی شده با رویکرد استکبارستیزی برگزار می‌شود.
ی
ی
به گزارش خبرنگار پاپایا، محمود محمدی رئیس دانشگاه پیام نور راسک در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته بسیج خواستار فضا سازی متناسب با این هفته شد .
وی با بیان این مطلب که بسیجی بودن برای همه ما یک افتخار بزرگ است، اظهار داشت: حضرت امام با آینده نگری که داشتند،‌ پس از پایان دفاع مقدس فرمان تشکیل این تشکل را در دانشگاه‌ها صادر فرمودند و فصل تازه‌ای در فرهنگ و اندیشه کشور گشودند.
وی ادامه داد فرهنگ ناب بسیجی برگرفته از ارزشهای والای انسانی و اسلامی است و دستاوردهایی که واژه بسیج برای ایران اسلامی داشته است باید برای نسل های جدید تبیین ، تشریح و معرفی شود .
محمدی به برنامه‌های دانشگاه پیام نور راسک در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست بصیرتی حلقه های صالحین ،‌برپایی نمایشگاه عکس بسیج، افتتاح دفتر بسیج اساتید این دانشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی و تجمع بزرگ بسیجیان از جمله مهم ترین برنامه‌های این دانشگاه به شمار می‌رود.
وی از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع ((اعتماد به امریکا درست یا خطا)) نیز خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ با هدف روشنگری در بین دانشجویان نسبت به مقوله نفوذ دشمن، از برنامه‌های پیش بینی شده دانشگاه در طی سال و بخصوص هفته بسیج است.
کد مطلب: 422295