۰
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین:

تجمع بیش از ۲ هزار نفری بسیجیان در شهرستان سرباز برگزار شد

همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» در سپاه شهرستان سرباز برگزار شد.
۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
به گزارش خبرنگار پاپایا،صبح امروز همزمان با هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع ۲ هزار نفری بسیجیان شهرستان سرباز با عنوان «شکوه ایستادگی» در سالن ۹ دی سپاه شهرستان سرباز برگزار شد،در این مراسم بیش از هزاران بسیجی علاقمند و مشتاق برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرمانبرداری از ولایت فقیه در تجمع باشکوه خود بر ادامه را شهیدان و روحیه استکبارستیزی ملت ایران زیر سایه مقام معظم رهبری تاکید کردند.
در این تجمع باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم  برگزار شد، شرکت کنندگان با در دست داشتن  پرچم‌های منقش به نام «یا حسین»، و «یا زهرا» اعلام کردند که با استکبار جهانی سر سازش نداشته و تا ابد آمریکا را جنایتکار و تهدیدی برای امت اسلامی و مستضعف دانسته و بر تداوم فرهنگ بسیج و روحیه استکبارستیزی تاکید دارند.
دشمنان ذلیل‌تر از آن هستند که در سد محکم بسیجیان خلل و سستی ایجاد کنند سرهنگ حسن رجب پور فرمانده سپاه شهرستان سرباز در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، مأموریت اصلی بسیج را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و همکاری در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی عنوان کرد و گفت: مردمی بودن، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص از ویژگی مهم بسیج است.
وی خاطرنشان کرد: اخلاص عمل،ولایت مداری و انقلابی بودن و انقلابی ماندن از دیگر ویژگی‌های بسیج است که باعث شده است این انقلاب و آرمان‌های آن در سراسر جهان گسترده شده و دشمنان انقلاب ذلیل‌تر از آن باشند که در سد محکم بسیجیان امام خامنه‌ای خلل و سستی ایجاد کنند.
رجب پور افزود: بسیج تنها یک نیروی بازدارنده و نظامی برای حضور در جبهه های جنگ و دفاعی نیست بلکه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در هر موضوعی که کمبود و یا مشکلی وجود داشته باشد بسیج با تمام قدرت وارد عمل شده و با استفاده از همه ظرفیت های بسیج می توان با توفیق الهی بر چالش ها غلبه کرد.
سرافرازی ایران اسلامی مرهون نعمت بزرگ ولایت است حجت الاسلام طهرانی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با بیان این مطلب که ولایت فقیه یک نعمت الهی است، گفت: خدا به ملت و دولت ایران اسلامی نعمت ولایت فقیه را ارزانی کرده است و عزت، آزادگی و سرافرازی ایران اسلامی مرهون نعمت بزرگ ولایت است پس تا آخرین قطره خون از نعمت الهی ولایت دفاع می کنیم.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به خاطر وجود مقام معظم رهبری و شجره طیبه بسیج همواره در مقابل زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کرده که این مهم امروز به یک الگو برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: روحیه و فرهنگ بسیجی و ولایت مداری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در وجود ملت ایران ریشه دار شد و با پشتیبانی و حمایت از امام راحل باعث شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
وی افزود: امروز اگر جمهوری اسلامی در بخش های گوناگون فرهنگی، علمی، صنعتی و اقتصادی در عرصه های منطقه ای و بین المللی اثر گذار است به دلیل پشتیبانی بسیج مردمی از دولتمردان و مسوولان است.
بسیج مانع خباثت‌ها و شیطنت‌ دشمنان است طهرانی زاده با اشاره به نقش بسیج در جهاد سازندگی اظهار داشت: بسیج همچنین در تمام عرصه های جهاد سازندگی، عمران و آبادانی و محرومیت زدایی خدمات ارزشمندی را انجام داده است که شایسته قدردانی است.
وی تصریح کرد: اگر بسیج نبود، خباثت‌ها و شیطنت‌های دشمنان داخلی و خارجی ضربات محکم و مهلکی به انقلاب وارد می‌کردند.
وی با بیان اینکه بسیج نظام را در برابر تهاجمات واکسینه کرده است، گفت: بسیج و بسیجی با ایمان،ولایت مدار وبا صداقت است و این نیروی مردمی همواره مطیع امر ولایت بوده و این خضوع و فرمان پذیری در راستای حفظ ارزشهای نظام قابل ستایش است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و وجود امام راحل(ره) و فرماندهی ایشان یکی از بزرگترین معجزات انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: قبل از انقلاب نیز فرهنگ دینی در جامعه وجود داشت اما استکبار جهانی و جیره خواران داخلی آنان اجازه اجرایی شدن این فرهنگ اسلامی ایرانی را نمی‌دادند.
وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب کمونیستی و لیبرالی نبود بلکه یک انقلاب دینی و اسلامی بود و به همین دلیل است که تاکنون استکبار جهانی نتوانسته است به آن خللی وارد کند و با توجه به این که مدل حکومتی ایران نیز برپایه قرآن است تاکنون غرب نتوانسته است هیچ آسیبی به آن وارد کند.
کد مطلب: 422378