۰

جشنواره کودک مسلمان بلوچ در ۱۹ شهر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیر مجله کودک مسلمان بلوچ گفت: جشنواره کودک مسلمان بلوچ در قالب کاروان شادی و دوستی در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در راسک
برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در راسک
مرضیه بندانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: جشنواره‌های کودک مسلمان بلوچ در قالب کاروان شادی و دوستی با حدف شادی بخشی به کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان در 19 شهرستان برگزار می‌شود.
مدیر مجله کودک مسلمان بلوچ افزود :مجله کودک مسلمان بلوچ از سال 1359 در ایرانشهر بوسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی شد و از آن سال تاکنون مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان سراسر استان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این مجله بیش از ۳۰ هزار کودک و نوجوان در سیستان و بلوچستان عضو دارد، تاکید کرد: برگزاری جشنواره فرصت خوبی برای ترویج خلاقیت های دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در بین آنان است.
وی با تاکید براینکه بیشتر مطالب مجله متن های ارسالی دانش آموزان است،بیان کرد: آنچه که مهم است،حضور ، مشارکت و هنرنمایی دانش آموزان شیعه و سنی در برنامه های جشنواره کودک مسلمان بلوچ است که به نوعی پیام آور دوستی ، محبت و همگرایی است.
وی خاطر نشان کرد: مجله کودک مسلمان بلوچ قدیمی ترین نشریه کودک و نوجوان بعد از انقلاب در کشور است و درحال حاضر نیز تنها مجله کودکان استان بوده و مهم‌ترین حسن آن این است که انقلاب اسلامی را در قالب هنر به بچه‌ها می‌آموزد.
بندانی گفت: اعضای کاروان برگزار کننده جشنواره کودک مسلمان بلوچ متشکل از هنرمندان، موسیقی دانان و پیشکسوتان مجله هستند که با همکاری و مشارکت سپاه پاسداران استان اقدام به برگزاری جشنواره کرده اند.
وی افزود: هدف از ایجاد کاروان شادی و دوستی علاوه بر شور و نشاط و امید در بین دانش‌آموزان سبب ایجاد دوستی، وحدت ملی و محلی میان بچه‌ها و دانش‌آموزان و همچنین انتقال پیام فرهنگی و تربیتی در قالب زبان هنر است.
مدیرمسئول مجله کودک مسلمان بلوچ بیان کرد: جامعه هدف دانش‌آموزان در دو گروه تحصیلی دبستان و راهنمایی و همچنین شناسایی نخبگان دانش‌آموز و استفاده از این ظرفیت، کودک مسلمان بلوچ با حضور کارکنان مجله در بین دانش آموزان هر شهرستان است.
گفتنی است مجله کودک مسلمان بلوچ از سال 1359 در ایرانشهر بوسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی شد و از آن سال تاکنون مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان سراسر استان قرار گرفته است.
 
کد مطلب: 422504