۰

نریمان‌جهان: به گسترش فولاد آمدم تا به دوران اوج برگردم/ تراکتورسازی برای همه ما محبوب است

بازیکن جدید تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: تراکتورسازی برای تمامی ما آذری زبان‌ها محبوبیت بسیاری دارد و آرزوی همه کمک به موفقیت و تعالی بیشتر آن است.
نریمان‌جهان: به گسترش فولاد آمدم تا به دوران اوج برگردم/ تراکتورسازی برای همه ما محبوب است
نریمان‌جهان: به گسترش فولاد آمدم تا به دوران اوج برگردم/ تراکتورسازی برای همه ما محبوب است
به گزارش پاپایا به نقل از میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، سامان نریمان جهان روز گذشته ( چهارشنبه) در تمرین گسترش فولاد تبریز شرکت کرد تا به بحث های مختلف پیرامون وضعیتش در نیم فصل دوم لیگ برتر پایان دهد.

این بازیکن دوری دوساله‌اش از گسترش فولاد و گذراندن دوره سربازی در تیم تراکتورسازی را ، جزء روزهای پرخاطره زندگی‌اش می داند و گفت: موفقیت‌های ورزشی‌ام را در گسترش فولاد تجربه کردم ولی به هر حال دوره سربازی و حضور در تراکتورسازی هم گریزناپذیر بود و باید این دوره را می‌گذارندم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی برای تمامی ما آذری زبان‌ها محبوبیت بسیاری دارد و آرزوی همه کمک به موفقیت و تعالی بیشتر آن است. من هم با این تیم روزهای پرخاطره و ماندگاری را سپری کردم. محبت و لطف هواداران این تیم را هیچ موقع از یاد نمی‌برم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گسترش فولاد را برادری دلسوز و فداکار برای ورزش و فوتبال تبریز می داند و کمک‌های این مجموعه به تراکتورسازی در سال‌های اخیر را بی شایان و خالصانه عنوان داشت و گفت: باشگاه گسترش فولاد از زمان تاسیس، بستر مناسبی را برای پرورش و پیشرفت بازیکنان فراهم کرده است.

نریمان‌جهان بازگشتش به گسترش فولاد را فرصتی ارزشمند برای برگشتن به دوران اوج خود می‌داند و می‌گوید: علیرغم دریافت پیشنهاد از تیم‌های مختلف ایرانی و خارجی، به باشگاه خودم، گسترش فولاد تبریز آمدم. سرمربیگری فراز کمالوند در این تیم، یکی از دلایل انتخاب من بود. چون در سال‌های قبل با کمالوند کار کردم. بعد از صحبت با او و باتوجه به نظر لطف آقای زنوزی و سمندر به من، تصمیم گرفتم تا پایان فصل آینده در خدمت گسترش فولاد باشم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422557