۰

ثمره حماسه ۹ دی انزوای فتنه‌گران بود/گناه حامیان فتنه کمتراز آنان نیست

امام جمعه مینان سرباز گفت: مردم با حضور دشمن شکن و غرور آفرین خود در این روز صحنه ای را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و تا ابد نماد آمادگی و حضور در صحنه ملت ایران در برابر فتنه‌گران و دشمنان خواهد بود.
امام جمعه مینان سرباز
امام جمعه مینان سرباز
مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه مینان سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، با بیان این مطلب که حماسه ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ۹ دی روزی است که نقشه دشمنان نقش برآب شد و بار دیگر ملت ایران موفقیت دیگری در تاریخ بشریت به ثبت رساند.
وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در 9 دی برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود، بیان کرد: مردم در یوم‌الله 9 دی ثابت کردند اگر همه جریانات ضد انقلاب و حامیان غربی،عربی آنان دست به دست هم دهند و برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند، با پیروی از ولی فقیه در مقابل آنان می‌ایستند.
وی اظهار داشت: برای دشمنان انتخابات بهانه بود، آنان اصل نظام را نشانه رفتد و باید ملت ایران با بصیرت و آگاهی بدانند که هرکس در هر مقطعی از سوی دشمنان مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد به طور قطع در مسیر دشمنان گام بر داشته است و این خود گواهی است بر راه باطل فتنه گران که به صورت همه جانبه از سوی دشمنان انقلاب اسلامی حمایت شدند.
رسولی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: گوشه ای از گناهان نابخشودنی فتنه‌گران در حوادث پس از انتخابات 88 عبارت است از تلاش برای نابود کردن دستاورد انتخابات، تهمت‌زدن به نظام و انقلاب، تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات با زور و خشونت، آسیب به مردم و کشور و خوشنود سازی دشمنان است که نه تنها قابل بخشش نیست بلکه باید سرا فتنه را برای خون های به ناحق ریخته و آسیب های بزرگی که به کشور و انقلاب وارد کردند مجازات کرد.
وی با تاکید بر این که حامیان فتنه 88 مهره های استکبار جهانی هستند، اظهار داشت: آن کسانی که در حال حاضر به دنبال کم رنگ کردن فتنه سال 88 و پاک کردن گناهان سران فتنه از ذهن ملت شریف ایران هستند، یا هنوز گرفتار دامن استکبار جهانی هستند و یا الفبای سیاسی را بلد نیستند زیرا گناه حامیان فتنه 88  از گناه فتنه گران کمتر نیست.
امام جمعه مینان سرباز در پایان با اشاره به اهمیت یوم‌الله  ۹ دی، تصریح کرد: مردم با حضور دشمن شکن و غرور آفرین خود در این روز صحنه ای را رقم زدند که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و تا ابد نماد آمادگی و حضور در صحنه ملت ایران در برابر فتنه‌گران و دشمنان خواهد بود.
کد مطلب: 422620