۰

اعدام شیخ نمر نشان اوج بحران در عربستان است / آل سعود هم به عاقبت صدام دچار خواهد شد

امام جمعه موقت شهرستان سربازگفت:خون این عالم بزرگوار دامن آل سعود را می گیرد و آل سعود هم به عاقبت صدام دچار خواهد شد.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز
امام جمعه موقت شهرستان سرباز
به گزارش پاپایا، حجت السلام سید صادق بامری در خطبه های نماز جمعه شهرستان سرباز ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئله نفوذ اظهار داشت: چند اصل را برای جلوگیری از نفوذ در انتخاباتات باید رعایت کرد اصل اول  صداقت و وعمل به وعده های خود و اصل دوم مدیران کشور و جامعه در بربر خدا و مردم مسئولانه عمل کنند و به فکر مردم باشند و اصل سوم مردم و مسئولان پشت سر امم و رهبری حرکت کنند.
به
امام جمعه موقت شهرستان سرباز ادامه داد: بحث دیگری که این روزها لرزه بر اندام دشمنان انداخته توان دفاعی جمهوری اسلامی است که به لطف خدا و زحمت بی نظیر برادرران سپاه پاسداران  است  و توان موشکی ایران است که باعث دلگرمی ملت شده است.
 وی در ادامه با اشاره به شهادت شیخ نمر افزود: آل سعود با قطع سر و به صلیب کشیدن این عالم ربانی احساسات میلیون ها نفر مسلمان را جریحه دار کرده است.
حجت السلام بامری با بیان اینکه این اتفاق بازخورد های بدی برای آل سعود در پی خواهد د اشت اغدان کرد: اعدام شیخ نمر بی کفایتی و عمق بی تدبیری آل سعود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه موقت شهرستان سربازبا اشاره به این مطلب که  دولت عربستان تاوان سختی خواهد داد،خاطر نشان کرد:اعدام شیخ نمر نشان اوج بحران در عربستان است و این موجب تشدید اوضاع در منطقه خواهد شد.
وی با خون شیخ نمر پایه های حکومتی عربستان را متزلزل خواهد کرد،ادامه داد:حکومت عربستان با قرار دادن نام این عزیز با تروریست های عربستان تلاش داشتن او را تروریست نشان دهند.
وی با اشاره به فاجعه منا، تصریح کرد: این اقدام احمقانه عربستان باعث دوری بیش از پیش ایران و عربستان خواهد شد.
وی با اشاره به جنایات صدام گفت: خون این عالم بزرگوار دامن آل سعود را می گیرد و آل سعود هم به عاقبت صدام دچار خواهد شد.
کد مطلب: 422830