۰

"جبهه ائتلاف اعتدال‌گرایان" تشکیل شد

دبیرکل حزب مردم از تشکیل "جبهه ائتلاف اعتدال‌گرایان" با حضور ۵۰ حزب و تشکل سیاسی خبر داد.
"جبهه ائتلاف اعتدال‌گرایان" تشکیل شد
"جبهه ائتلاف اعتدال‌گرایان" تشکیل شد
به گزارش پاپایا به نقل ازخبرگزاری تسنیم، با اشاره به تشکیل جبهه ائتلاف اعتدال گرایان اظهار داشت: جبهه ائتلاف اعتدال گرایان با حضور 50 حزب و تشکل سیاسی کشوری و استانی تشکیل شده است و در دوره‌های قبل حضور فعالی داشته و در این دوره انتخابات مجلس نیز حضور پررنگی خواهند داشت.
وی ادامه داد: مانیفست و اسامی احزاب جبهه ائتلاف اعتدال گرایان به‌زودی اعلام می‌شود.
دبیرکل حزب مردم یادآور شد: حزب مردم خطوط قرمز و قانون اساسی را قبول دارد و هیچ‌گاه از اصول نظام و انقلاب عدول نکرده است و در این دوره بنا داریم جبهه ائتلافی موسوم به "جبهه ائتلاف اعتدال گرایان" را با حضور معتدلین اصلاح‌طلب، معتدلین اصول‌گرا و اعتدال گرایان تشکیل داده و در انتخابات حضور مؤثری داشته باشیم.
شیخیانی از دیدار با محمدرضا عارف خبر داد و گفت: ما با آقای عارف جلساتی داشته و این جلسات ادامه دارد.
وی افزود: کاندیداهایی که منویات امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند، در لیست ما جای دارند و معتقد هستیم که مجلس دهم باید مجلسی تأثیرگذار در کشور باشد و امیدواریم سرمشق مجلس آینده، منویات مقام معظم رهبری باشد.
دبیرکل حزب مردم در تعریف مشی اعتدالی خاطرنشان کرد: مشی اعتدالی یعنی مشیی که نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داشته باشد و آنچه را برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی نیاز است قبول داشته باشد.
انتهای پیام/*
کد مطلب: 422844