۰
به مناسبت توافق برجام انجام شد؛

نواخته‌شدن زنگ جشن پیروزی برجام در مدرسه علامه طباطبایی راسک

امام جمعه شهرستان سرباز: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث شد ملت‌ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.
زنگ جشن پیروزی برجام
زنگ جشن پیروزی برجام
به گزارش خبرنگار پاپایا، همزمان با برگزاری جشن اقتدار ملی، عزت اسلام و سربلندی ایران، زنگ اقتدار ملی همزمان با مدارس سراسر کشور؛ صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان سرباز، به صورت نمادین در دبیرستان علامه طباطبایی راسک به صدا درآمد.
امام جمعه شهرستان سرباز در این مراسم اظهار داشت:تحریم و فشارهای اقتصادی برای ملت ایران یک فرصت طلایی بود که توانستیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی به جهانیان ثابت کنیم ملت ایران هیچ‌گاه درمقابل دشمنان زانو نمیزند و با اقتدار به پیش می رود.
حجت الاسلام کمالی پور افزود: اگر امروز قدرت های جهانی به این موضوع پی برده اند که نمی توانند بدون همکاری با ایران در منطقه و حتی جهان کاری انجام دهند همه به خاطر تلاش جوانان و دانشمندانی است که در شرایط تحریم و با اتکا به دانش بومی کاری برگ انجام دادند.
فرماندار شهرستان‌ سرباز نیز در مراسم نواختن این زنگ ضمن تبریک اجرای برجام و رفع و حذف تحریم‌های ظالمانه بیان کرد: با تدبیر دولت‌مردان  و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، سرانجام قدرت‌های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته ای را به رسمیت شناختند.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد:امروز روز بزرگی برای ملت ایران است، روزی که سایه شوم جنگ و تحریم و دشمنی و بدبینی ازمنطقه رخت بربست و ایران اسلامی، سربلند و مقتدر وعزتمند از آزمون جهانی پرونده هسته ای بیرون آمد.
وی خاطرنشان کرد: با برداشته شدن تحریم های ظالمانه و اجرای برجام، فصلی نو از حرکت پر شتاب کشورمان در مسیر  بالندگی و اقتدار و توسعه آغاز خواهد شد.
 
کد مطلب: 422936