۰
مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان ؛

قطعی اینترنت سرباز همچنان ادامه دارد/تنگناهای ارتباطی عامل قطعی اینترنت

مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط در مسئله جنوب استان جز در سرباز و فنوج که بعلت تنگناهای ارتباطی هنوز وجود دارد.
سرباز
سرباز
به گزارش پاپایا، در دنیای مدرن امروز اینترنت جز جدایی ناپذیری از زندگی افراد جامعه شده است به طوری که در تمامی بخش های جامعه نیاز شدیدی به آن احساس می شود. حال در عصر حاضر که اینترنت به ابزاری فراگیر تبدیل شده و در همه سطوح و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد، کند شدن سرعت یا قطعی اینترنت در برخی مواقع باعث بروز مشکلاتی در روند فعالیت های شخصی و اداری می شود.
ضعف زیرساخت ها، اختلالات احتمالی و محدودیت پهنای باند اینترنت از جمله دلایلی است که در کند یا قطع شدن اینترنت موثر است. در چند روز گذشته اینترنت درسیستان و بلوچستان با قطعی و کندی های مکرری که داشت مشکلات زیادی برای مردم استان به وجود آورده است.
در همین رابطه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان علت قطعی اینترنت را محدودیت اینترنتی که از دو روز گذشته در استان با آن مواجه بودیم عنوان کرد.
محمودرضا رضایی ادامه داد: بر اثر خرابی یکی از سرورها و سوئیچ های اصلی که تحت عنوان ﺭﻭﺗﺮ یا ﻣﺴﯿﺮ ﯾﺎﺏ بود مشکلی بوجود آمد که با همت همکاران و پشتیبانی هایی که از مجموعه استان داشتیم توانستیم در همان روز سرور را راه اندازی کنیم.
وی در رابطه با قطعی اینترنت در شهرستان سرباز گفت: ارتباط در مسئله جنوب استان جز در سرباز و فنوج که بعلت تنگناهای ارتباطی هنوز وجود دارد و به دلیل قطعی های مکرر فیبری که توسط افراد مخل انجام می شود که در بحث خرید و تجهیزات آنرا در دستور کار قرار داده تا بتوانیم کیفیت مطلوبی را برای آن منطقه فراهم کنیم.
وی در پایان افزود:  قطعا یک رصد دوره ای خواهیم داشت که اگر تنگنای ارتباطی هم وجود داشته باشد بتوانیم در آن زمان مردم را از داشتم کیفیت خوب اینترنت پوشش دهیم تا آنان رضایت داشته باشند.
کد مطلب: 422997