۰
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز؛

تفکر در آیات قرآن زنگار جهل و نادانی را از آینه دلها می زداید

حجت الاسلام علی بامری: آیات قرآن دارای شیرینی و حلاوتی خاصی است که خواندن مکرر و تفکر در آیات قرآن زنگار جهل و نادانی را از آینه دلها می زداید و روح و روان انسان را جلا و روشنی می‌بخشد.
حجت الاسلام علی بامری
حجت الاسلام علی بامری
به گزارش خبرنگار پاپایا،در آستانه دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم و فرماندار شهرستان سرباز برگزار شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در رابطه با فعاليت براي اشاعه فرهنگ قرآن خواني به صورت دسته جمعي اظهار داشت:هر چند قرآن اين كتاب آسماني را مي توان در منازل نيز قرائت كرد اما قرائت آن بطور دسته جمعي و در مساجد قطعاً عنايات الهي را بدنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ قرآنی ،اظهار داشت: تدبر و توجه به قرآن و اهمیت دادن به محافل قرآنی پس از انقلاب اسلامی رشد قابل توجهی داشته است ولی تا نقطه مطلوب راه بسیاری در پیش دارد.
حجت الاسلام علی بامری با اشاره به ویژگی‌های قرآن، افزود: آیات قرآن دارای شیرینی و حلاوتی خاصی است که خواندن مکرر و تفکر در آیات قرآن زنگار جهل و نادانی را از آینه دلها می زداید و روح و روان انسان را جلا و روشنی می‌بخشد.
وی با تاکید بر این که ما باید معرفت قرآنی داشته باشیم، افزود: جوانان ما باید به دنبال شناخت قرآن‌ باشند و زمینه‌های پیشرفت خود را در آن کتاب آسمانی، دنبال کنند زیرا حقیقت تعالی بشر در آیات نورانی قرآن ذکر شده است، امیدست که همه ما تحت تعالیم قرآن و این آیات نورانی به سمت سعادت و کمال انسانیت حرکت کنیم.
وی افزود:در این محفل انس با قرآن بیش از ۱۰۰نفر از نوجوانان و جوانان حضور داشتند که در دو بخش حفظ و قرائت نفرات برتر شهرستان و مسابقه کتبی قرآنی برگزار شد.
بامری هدف از برگزاری این محفل های قرآنی را آشنایی مردم با مفاهیم قرآنی دانست و بیان کرد:تشویق مردم برای یاد گیری بهتر قرآن ،ترویج تلاوت قرآن در محافل و مجالس از دیگر اهداف برگزاری محفل انس با قرآن درشهرستان است.
 
کد مطلب: 422998