۰

شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام است/دشمنان به دنبال حذف و تخریب این نهاد مقدس هستند

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان گفت:شورای نگهبان یکی از اصلی ترین بخش های نهادهای حکومتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان سرباز
سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان سرباز
سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان سرباز درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، بزرگ ترین وظیفه شورای نگهبان را پاسداری از اسلام و جمهوری و نظام مقدس اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: نظارت بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مراجعه به آراء عمومی و همه‌ پرسی و صلاحیت ها نیز از دیگر صلاحیت های شورای نگهبان است.
داوود ذوالفقاری با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از اصلی ترین بخش های نهادهای حکومتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: این نهاد شباهت زیادی با برخی از نهادهای حافظ قانون اساسی در دیگر کشورها دارد به گونه ای که آنان نیز نهادهایی مشابه شورای نگهبان دارند تا بر قوانین تصویب شده مجلس هایشان نظارت و کنترل داشته باشند.
وی با بیان اینکه حذف شورای نگهبان و تخریب آن یک هدف تعیین شده از سوی دشمنان است، عنوان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال حذف شورای نگهبان هستند تا افراد دلخواه آنان وارد مجلس شوند، و دیگر هیچ نهادی وجود نداشته باشد تا صلاحیت داوطلبان انتخابات را کنترل کند.
ذوالفقاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال را مهم‌ترین رویداد داخلی کشور برشمرد و افزود: ما باید تحت هر شرایطی با حفظ بی‌طرفی و با حضور فعال در عرصه انتخابات در راستای مصالح کشور و نظام عمل کنیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه ناظرین شورای نگهبان همکاری با شورای نگهبان را برای خود افتخاری بزرگ و معنوی می دانند و با عشق و علاقه با این دفتر همکاری و تعامل دو سویه دارند گفت: شهرستان سرباز در طول چندین دوره انتخابات های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، بهترین و پاکترین عملکرد را داشته است.
کد مطلب: 423046