۰
به مناسبت دهه فجر؛

نمایشگاه عکس انقلاب و آثار هنری دانشجویان شهرستان سرباز افتتاح شد+تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس و کتاب انقلاب با حضور معاون فرماندار وجمعی از مسولان شهرستان سربازدر محل دانشگاه پیام نور راسک گشایش یافت.
نمایشگاه عکس انقلاب و آثار هنری دانشجویان شهرستان سرباز
نمایشگاه عکس انقلاب و آثار هنری دانشجویان شهرستان سرباز
به گزارش خبرنگار پاپایا، همزمان با سالروز سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، دانشگاه پیام نور راسک با افتتاح نمایشگاهی از مفاهیم انقلاب اسلامی در قالب های مختلف هنری به استقبال از این روز تاریخی رفت.
محمود محمدی، رییس دانشگاه پیام نور راسک ضمن تبریک دهه فجر گفت: این نمایشگاه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برپا شده و تا پایان دهه مبارک فجر دایر می باشد.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در موضوعات روز های تبعید امام، لحظه های ورود امام به خاک وطن و استقبال مردم،تیتر روزنامه ها، امام در جمع یاران و تظارات مردم شهرهای مختلف کشور است .
وی با اشاره به بخش های مختلف نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در سه بخش عکس ، کتاب و حجاب برپا شده است تا درکنار یادآوری روزهای انقلاب و دهه مبارک فجر به بحث مطالعه و تهاجم فرهنگی هم پرداخته شود.
محمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل اندیشه امام راحل با پشتیبانی مردم است افزود: امروز توسعه و ترقی کشور در ابعاد گوناگون مدیون و مرهون امام شهدا و شهیدان گران قدر است.
.
.
.
 

کد مطلب: 423062