۰
صبح امروز اتفاق افتاد؛

سهل انگاری قاچاقجیان سوخت جایگاه بنزین سرباز را طعمه حریق کرد

یک دستگاه خودرو در جایگاه سوخت بخش کلات شهرستان سرباز صبح امروز بر اثر حادثه سهوی در آتش سوخت.
سهل انگاری قاچاقجیان سوخت جایگاه بنزین سرباز را طعمه حریق کرد
سهل انگاری قاچاقجیان سوخت جایگاه بنزین سرباز را طعمه حریق کرد
به گزارش خبرنگار پاپایا،یک دستگاه ماشین در جایگاه سوخت بخش کلات  شهرستان سرباز صبح امروز بر اثر حادثه سهوی ناشی از پاسخ دادن به تلفن همراه دچار حریق شد و در آتش سوخت.
شنبه بلوچ زهی مسئول جایگاه سوخت سرباز کلات در تشریح این حادثه آتش سوزی به خبرنگار پاپایا، گفت: نیمی از جایگاه سوخت کلات صبح امروز بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه خودروی مزدا که مشغول سوخت گیری در این جایگاه سوخت بود دچار حریق شد.
وی ادامه داد: بر اساس گفته شاهدین عینی متاسفانه با به صدا درآمدن زنگ تلفن همراه، راننده این خودرو با عجله قصد پاسخگویی داشت در یک لحظه شیلنگ تلمبه بنزین از داخل باک و تلفن از دست وی بر زمین افتاده و جرقه ای کوچک سبب آتش سوزی می شود.
وی با بیان این مطلب که هنوز براوردی از میزان خسارات وارده به عمل نیامده است،اظهار داشت: باتوجه به میزان سوخت زیادی که در این ماشین موجود بوده و شدت آتش سوزی سه تلمبه،سقف و تمامی دوربین های مداربسته این جایگاه درآتش سوخت و علی رغم تلاش کارکنان این جایگاه و استفاده از 15کپسول اطفاء حریق بازهم نتوانستیم آتش را مهار کنیم.
بلوچ زهی افزود:خوشبختانه با اقدام به موقع آتش نشانان در خاموش کردن آتش از سرایت آتش به مخزن جلوگیری شد واگر آتش به مخزن می رسید خسارت جبران ناپذیری به واحدهای مسکونی اطراف وارد می شد.
قابل ذکر است این حادثه تلفات جانی نداشته است.
.
.
.


 

کد مطلب: 423063