۰
گزارش پاپایا از شهری که تب انتخابات ندارد؛

صدای زنگ تبليغات كانديداها در سرباز به گوش نمی‌رسد/ تبلیغات انتخاباتی به فضای مجازی کوچ کرده

شمارش معكوس براي حضور مردم آغاز شده و فقط 4 روز ديگر تا انتخابات باقي مانده اما هنوز صدايي از زنگ تبليغات كانديداها به گوش نمي‌رسد.
صدای زنگ تبليغات كانديداها در سرباز به گوش نمی‌رسد/  تبلیغات انتخاباتی به فضای مجازی کوچ کرده
صدای زنگ تبليغات كانديداها در سرباز به گوش نمی‌رسد/ تبلیغات انتخاباتی به فضای مجازی کوچ کرده
 به گزارش پاپایا، با شروع تبلیغات رسمی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ودهمين دوره مجلس شوراي اسلامي رسم بر این است که فضای شهر رنگ و بوی انتخاباتی و سیاسی بخود بگیرد اما این مهم تاکنون نه تنها در شهرستان سرباز همچون سال های گذشته انجام نشد بلکه اصلا تبلیغاتی در خصوص کاندیداهای انتخاباتی نیز به چشم نمی خورد و به گفته بسياري از شهروندان، شهر تب انتخابات را ندارد و اين در حالي است كه تبليغات كانديداها از ديوارهاي شهر به ديوارهاي تلگرام ، واتساپ وغیره كوچ كرده است.
حال با وجود اینکه  5روز از زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی کانداهای مجلس می گذرد این شهرستان هنوز روزه سكوت خود را در این خصوص نشكسته است.
به هرحال باید گفت که در شهرستان سرباز امسال خبری از انتخابات نيست و شهر روال عادي خود را طي مي‌كند البته فقط در گوشه‌هايي انگشت شماری از شهر که همان ستاد های انتخاباتی کاندیداها است یک بنرهايي با عكس تمام قد و نيم قد دكتر فلاني و مهندس فلاني به چشم مي‌خورد و بس.
در دوره‌هاي گذشته انتخابات مجلس شوراي اسلامي تبليغات به حدي زياد بود كه گاهي مردم را مي‌رنجاند و برخي ديگر را به وجد مي‌آورد اما اين دوره حتي در ستادها هم نشاني از جدي گرفته شدن روزهاي انتخابات نيست.
شمارش معكوس براي حضور مردم آغاز شده و فقط 4 روز ديگر تا انتخابات باقي مانده اما هنوز صدايي از زنگ تبليغات كانديداها به گوش نمي‌رسد.
در همین راستا خبرنگار ما به سراغ شهروندان می رود تا نظر آنان را در این خصوص جویا شود.
 
سعید بلوچ زهی در گفت و گو در با خبرنگار پاپایا، اظهارداشت:شهر نسبتا خالي از تبليغات است.
وی ادامه داد: تنها چيزي كه در شهر به چشم مي‌خورد تعداد اندکی ستادهاي انتخاباتي است.
 
 مهین محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:  شهر در ارامش به سر می برد انگار هیچ خبری از انتخابات و تبلیغات انتخاباتی در شهر نیست.
این شهروند سربازی ادامه داد: انقد تبلیغات اندک و انگشت شمار است که به چشم نمی آید و شهر اصلا رنگ و بوی انتخاباتی ندارد.
 
محمد رحیمی در گفت و گو با پاپایا اظهار داشت: شهر انقد خلوت است که ادم اصلا فکر نمی کند زمان تبلیغات انتخاباتی است.
 وی با بیان اینکه امسال تبلیغات به هیچ عنوان مانند سال های قبل نیست، افزود: امسال بیشتر تبلیغات به فضای مجازی کشیده شده و خبری از تبلیغات کاغذی نمایندگان نیست و این موضوع با توجه به نبود زیرساخت اینترنتی در شهرستان برای افرادی که دسترسی به اینترنت ندرند ایجاد مشکل خواهد کرد.
 
 
 
کد مطلب: 423109