۰
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ عقب‌نشینی از توان موشکی کشورمان عاقلانه نیست

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: متأسفانه برخی با اینکه هنوز برجام به فرجام و نتیجه مطلوب نرسیده، به عقب‌نشینی از توان نظامی کشورمان اشاره کرده‌ و می گویند که دنیا را با مذاکره می توان فتح کرد ولی با موشک نمی شود که حرف غیر عاقلانه ای است.
توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ فتح دنیا با مذاکره غیرعاقلانه است
توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ فتح دنیا با مذاکره غیرعاقلانه است
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با بیان این مطلب که قدرت موشکی و نظامی ایران هیچگاه تهدیدآمیز نبوده است، اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده اند که نه تنها صلح‌طلب هستند بلکه پس از انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان همه کشورها را به آرامش و صلح دعوت می‌کند و در چنین فضایی نیازی به تهدید نظامی علیه دیگر کشورها ندارد.
وی با اشاره به اینکه قدرت موشکی و نظامی ایران برای مقابله با بدخواهان یک قدرت بازدارنده واقعی است، افزود: آمریکا و دیگر کشورهای استکباری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جایگاه خود در منطقه را ازدست رفته دیدند همواره تلاش می کنند تا با نهدید و تحریم ملت ایران را تضعیف کنند.
مولوی عنایت الله رسولی زاده با تاکید بر اینکه آمریکایی ها بعد از برجام از مواضع خود نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه گستاخ تر شد است، بیان کرد: متأسفانه برخی با اینکه هنوز برجام به فرجام و نتیجه مطلوب نرسیده، به عقب‌نشینی از توان نظامی کشورمان اشاره کرده‌ و می گویند که دنیا را با مذاکره می توان فتح کرد ولی با موشک نمی شود که حرف غیر عاقلانه ای است، اما باید گفت که اگر این موشک ها و توان بازدارندگی ایران نبودند 1+5 با شما بر سر میز مذاکره نمی‌نشست.
وی عنوان کرد:آمریکا و دولت‌های غربی تا محو کامل انقلاب اسلامی و نابودی ارزش‌ها و اصول انقلابی و اسلامی ملت با جمهوری اسلامی ایران کنار نخواهند آمد، ولی یقینا این آرزو را به گور می‌برند و خواهند فهمید توان موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و ما از این دستاورد جوانان خود عقب نمی کشیم.
رسولی زاده با بیان این که دشمن به دنبال آن است که ما را از خودباوری دور سازد، تصریح کرد: توان نظامی جمهوری اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی و معنوی کشور است و ما این سیستم موشکی را که هیچ ارتباطی با مسائل برجام ندارد با تمام توان و با تکنولوژی پیشرفته ادامه می‌دهیم.
امام جمعه اهل سنت سرباز به بی‌اعتمادی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار اشاره کرد و افزود: آمریکا بودجه کلانی را صرف حوزه نظامی خویش کرده و با حمایت از قاتلان صدها هزار مسلمان مظلوم در افغانستان،عراق،پاکستان،یمن و سوریه دستش به خون انسان‌های بیگناه آغشته است،در حالی که سعی در منع و محرومیت کشورمان از توان موشکی خود را دارد و آن را بهانه تحریم‌های جدید ایران قرار داده است.
وی با اشاره به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بی‌شمار جوانان ایران‌زمین در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، پژوهشی، علمی، فناوری،تصریح کرد: تمام پیشرفت ها ایران را مدیون اقتدار مقام معظم رهبری هستیم و هدایت هوشمندانه، دقیق و مؤثر مقام معظم رهبری در این سال‌ها موجب شکست و ناکامی دشمن شده است.
کد مطلب: 423252