۰
در حال بروز رسانی/ قدرت نمایی نیروی زمینی سپاه در دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص):

اجرای عملیات تخریب تهاجمی برای اولین بار/ بازپس گیری پاسگاه از تروریست ها در عملیات امنیتی- تهاجمی

روز دوم رزمایش بزرگ امنیتی پیامبر اعظم (ص) صبح امروز در منطقه میرجاوه با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه آغاز شد.
اجرای عملیات تخریب تهاجمی برای اولین بار/ بازپس گیری پاسگاه از تروریست ها در عملیات امنیتی- تهاجمی
اجرای عملیات تخریب تهاجمی برای اولین بار/ بازپس گیری پاسگاه از تروریست ها در عملیات امنیتی- تهاجمی
به گزارش پاپایا،به نقل از  عصرهامون، در دومین مرحله از رزمایش امنیتی پیامبر اعظم نیروی زمین سپاه که از صبح امروز در منطقه میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است بالگردهای هوانیروز در منطقه حاضر شده و اقدام به عملیات تخریب تهاجمی و شلیک به سمت مواضع دشمن فرضی کردند.
 
اجرای عملیات تخریب تهاجمی برای اولین بار سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سه نوع عملیات در این مرحله از رزمایش اجرا می‌شود که عملیات اول عملیات کمین به ستون دشمن که از مرز نفوذ کرده و به داخل آمده است. پاکپور تاکید کرد: طبق سناریوی رزمایش دشمن می‌خواهد دو عملیات راه‌بندان و حمله به پاسگاه در عمق را انجام دهم که عملیات دوم ما بازپس‌گیری پاسگاه از دشمن است. فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: عملیات سوم امروز نیز مرتفع کردن راه‌بندان تروریست‌هاست که با آتش سنگین صورت می‌گیرد.  پاکپور با بیان اینکه در این رزمایش عمدتا اقدامات امنیتی- تهاجمی انجام می‌دهیم، گفت: در این رزمایش برای اولین بار عملیات تخریب تهاجمی را اجرا می‌کنیم. وی همچنین از حضور پررنگ بالگردهای هوانیروز و شلیک به مواضع دشمن خبر داد.
  مراجعه بیش از 5 هزار نفر در نخستین روز بیمارستان صحرایی سراوان معاون بهداری قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: در نخستین روز از آغاز کار بیمارستان صحرایی سراوان که همزمان با رزمایش پیامبر اعظم (ص) آغاز شد 5 هزار و 491 نفر مراجعه کردند. سرهنگ غلامعلی کفاش در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهامون، درباره برپایی بیمارستان های صحرایی در سیستان و بلوچستان ،اظهار داشت: بهداری قرارگاه قدس از سال 88 تاکنون 29 بیمارستان صحرایی در مناطق صعب‌العبور استان برپا و اجرا کرده است؛ که در این بیمارستان ها به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر خدمات رسانی شده است. وی افزود: امسال همزمان با رزمایش پیامبر اعظام(ص) سی امین بیمارستان صحرایی در شهرستان سراوان آغاز به کار کرده است که در نخستین روز آن 5 هزار و 491 نفر مراجعه کرده اند. کفاش ادامه داد: از نخستین ساعات استقرار این بیمارستان در منطقه 8 عمل جراحی نیز صورت گرفته است. در حال بروز رسانی...
کد مطلب: 423282