۰
خطیب جمعه راسک؛

دانه های شن همچون ابابیل، یک معجزه بزرگ تاریخی بودند/حادثه طبس لکه ننگ بر دامن امریکاست

امام جمعه موقت شهرستان سرباز گفت:حادثه طبس و دانه های شن همچون ابابیل، یک معجزه بزرگ تاریخی بودند و باید در تاریخ ثبت شود
دانه های شن همچون ابابیل یک معجزه بزرگ تاریخی بودند/حادثه طبس لکه ننگ بر دامن امریکاست
دانه های شن همچون ابابیل یک معجزه بزرگ تاریخی بودند/حادثه طبس لکه ننگ بر دامن امریکاست
به گزارش خبرنگار پاپایا، حجت الاسلام صابر بامری امام جمعه موقت شهرستان سرباز  در خطبه‌های امروز نمازجمعه راسک با اشاره به ایام اعتکاف، این فیض معنوی را دارای آثار اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و گفت: بهترین اعمال درماه رجب عبارتند از روزه،نمازشب و اعتکاف لذا باید اجابت کرد فرشته دعوت کننده را که هرشب شما را به رابطه با خدا دعوت می نماید.
وی ضمن قدردانی از خادمان سنت حسنه اعتکاف، برگزاری این مراسم باشکوه معنوی در سراسر کشور را فرصت مغتنمی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و افزود: برگزاری مراسم اعتکاف در چند سال گذشته به خوبی در کشورمان گسترش یافته و به ویژه نسل جوان باید از این فرصت معنوی به خوبی بهره مند شوند.
بامری اظهار داشت: امروزه این عمل با حضور صدها هزار جوان در کشور باعث شده است که نظام اسلامی، بزرگی و عظمت خود را به رخ دشمن بکشد و همین مساله امروز به نمادی از قدرت اسلام مبدل شده است.
وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان سرباز با اشاره به ۵ اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، افزود: در شرایطی که آمریکا به عنوان ابرقدرت جهان سعی داشت با حمله نظامی مخفیانه و نشاندن هواپیماها و بالگردها در صحرای طبس گروگان های خود را آزاد کند شن ها با فرمان الهی به پا خواستند و نقشه شوم آمریکا را برهم زدند.
خطیب جمعه راسک با تشریح واقعه طبس و امداد الهی در این روز بزرگ تصریح کرد:حادثه طبس  و دانه های شن همچون ابابیل، یک معجزه بزرگ تاریخی بودند و باید در تاریخ ثبت شود که خداوند به خاطر صبر،استقامت،اخلاصی و هدایت های رهبری این ملت این مردم را از امدادهای غیبی خود بهره مند می کند.
وی همچنین با محکوم کردن جنایات آل سعود در حمله به مردم،تصریح کرد: این کشتار نشانه حاکمیت آمریکا و استکبار جهانی برحکومت عربستان است که رژیم آل سعود در اجرای سیاست های آمریکا اقدام به کشتن ملت مظلوم یمن می کند .
 

 
 

 
 

 
 

 
کد مطلب: 423322