۰
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

اقدام ضربتی سپاه در هلاکت عاملان شهادت پرسنل ناجا ستودنی بود/ نوکران استکبار به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش منطقه هستند

امام جمعه اهل سنت سرباز با محکوم کردن اقدامات اشرار در به شهادت رساندن سه تن از ماموران نیروی انتظامی ، گفت: این اقدامات کور و حمله تروریستی اشرار مسلح به فرزندان این آب و خاک چیزی جز نوکری برای استکبار نیست.
اقدام به موقع نیروی زمینی سپاه قابل ستایش است/ نوکران استکبار به دنبال  برهم زدن امنیت و آرامش منطقه هستند
اقدام به موقع نیروی زمینی سپاه قابل ستایش است/ نوکران استکبار به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش منطقه هستند
به گزارش خبرنگار پاپایا، در پی حمله تروریستی اشرار مسلح به پاسگاهی در شهرستان خاش و شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این حوادث و تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی خواستار برخورد با عاملان این اقدام و مسببین این جنایتها شدند.
مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز درگفت و گو با خبرنگار ما با محکوم کردن اقدامات اشرار در به شهادت رساندن سه تن از ماموران نیروی انتظامی ، گفت: این اقدامات کور و حمله تروریستی اشرار مسلح به فرزندان این آب و خاک چیزی جز نوکری برای استکبار نیست، و نشان دهنده دشمنی این افراد و اربابان غربی، عربی آنان با وحدت و امنیت ملت شریف ایران است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی و سپاه نه تنها حافظ خاک ایران هستند بلکه با نثار جان از حیثیت، آبرو و ناموس مردم نیز پاسداری می‌کند هیچ انسان آزاده و دینداری به شهادت رساندن کسانی که حافظ حیثیت و آبروی ما هستند را تایید نمی کند و هر کسی که ذره ای دین  داشته باشد این اقدامات را محکوم می‌کند.
رسولی زاده با اشاره به این موضوع که ریختن خون افراد بیگناه خشم خداوند را جاری می کند، افزود: مزدوران و نوکران استکبار با چنین اقداماتی می خواهند نظم و امنیت کشور را بهم ریخته و با به شهادت رساندن بهترین فرزندان ملت به هدف پلید خود برسند، اما نمی دانند که این گونه اقدامات کور نه تنها نمی تواند ذره ای در روحیه و باور مردم اثر داشته باشد بلکه به برکت خون این شهیدان وحدت شیعه و سنی روز به روز محکم تر نیز خواهد شد.
وی با تقدیر از اقدام به موقع نیروی زمینی سپاه در برخورد با مسببین این جنایت، بیان کرد: هلاکت این اشرار با اقدام به موقع نیروی زمینی سپاه و همکاری نیروهای انتظامی و نظامی  قابل تقدیر و ستایش است  .
 
کد مطلب: 423351