۰
امام جمعه شهرستان سرباز؛

شعار مبارزه با داعش آمریکایی‌ها برای فریب جامعه جهانیست/ وظیفه امروز سپاه حراست از اسلام و نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان سرباز گفت:نقش سپاه امروز نقش حراست از اسلام و نظام اسلامی است.
شعار مبارزه با داعش آمریکایی‌ها برای فریب جامعه جهانی است/ وظیفه امروز سپاه حراست از اسلام و نظام اسلامی
شعار مبارزه با داعش آمریکایی‌ها برای فریب جامعه جهانی است/ وظیفه امروز سپاه حراست از اسلام و نظام اسلامی
به گزارش خبرنگار پاپایا،حجت‌الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر راسک با تبریک عید مبعث، گفت: مبعث حضرت محمد(ص)  بالاترین نعمت و محبت خداوند بر مردم جهان است.
وی افزود: زمان بعثت پیامبر(ص) رهبریت دینی یا در خدمت حکام خونخوار بود و یا افراد منزوی از جامعه بود که در دیرها و دور از اجتماع زندگی می کردند ، زن جایگاهی نداشت و بدترین مخلوقات بودند و با نادانی تمام چوب و سنگ پرستش می شد جامعه بشری در جهل و تاریکی به سر میبرد و برای خروج از این دنیای پر از سیاهی نیازمند حضور یک راهنما الهی بود که خداوند با عنایت ویژه بر بندگان خود حضرت محمد (ص) را مبعوث فرمود.
کمالی پور با اشاره به آئين جشن بزرگ عيد سعيد مبعث در جهان اسلام، عنوان کرد:برگزاري جشن مبعث با حضور شيعه و سني جلوه اي از وحدت اسلامي است و اين همدلي پيام بزرگ مبعث خاتم الانبياء (ص) است همانگونه که  پیامبر در هدایت بشر از خود یا بر اساس هوای نفس سخن نمی‌گوید و بر اساس عقل بشر با آنها حرف زده و همگان را به وحدت و برادری دعوت کردند.
وی با تاکید بر اینکه  وحدت ، اتحاد و انسجام اسلامي محصول و ثمره مبعث پيامبر مهر و مهرباني است، بیان کرد: آن حضرت در طول عمر پر برکت خود همواره با مهربانی و اخلاق نیکو همگان را به وحدت دعوت می کردند و این تعامل و وحدت را با هر دیدی بنگریم قابل تحسین و ارزشمند است.
خطیب جمعه راسک در ادامه با اشاره به جنایات داعش و غرب در سوریه و عراق، افزود:مردم سوریه، عراق و سایر کشورها اسلامی در ظلم تروریست‌ها داعشی و دست‌پرورده آمریکا و رژیم آل سعود می‌سوزند و کشورهای غربی و عربی به بهانه مبارزه با داعش، گروه‌های تروریستی را تقویت می‌کند تا هرچه بیشتر به نام اسلام محمدی در کشورهای مسلمان جنایت کرده و دشمنان اسلام در آسودگی به شریت ضربه وارد کنند.
 وی بیان داشت: اگر آمریکا دست از حمایت تروریست‌ها بردارد، داعش و هر گروه تروریستی به دست مردم نابود می‌شوند، داعش بدون آمریکا وجود ندارد و شعارهای آمریکایی‌ها مبنی بر مبارزه با داعش تنها برای فریب جامعه جهانی است.
نماینده ولی فقه در شهرستان سرباز با ذکر مناسبت‌های هفته آینده به میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: نقش سپاه امروز نقش حراست از اسلام و نظام اسلامی است، و سپاه به عنوان قلب نظام همواره برای دفاع از ملت آماده بوده و خواهد بود.
وی در پایان افزود: پاسداران انقلاب اسلامی درطول تاریخ، آل سعود،اسرائیل،امریکا و داعش را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و دشمنان انقلاب نیز بارها به این امر اعتراف کردند،زیرا آنان با تبعیت از امام حسین(ع) و ولایت فقیه، درهر زمانی برای شهادت آماده هستند.
 
 
 
کد مطلب: 423400