۰
شمشادی:

تعداد دقیق شهدای "خان طومان" مشخص نیست

حسن شمشادی خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه، نکات مهمی در خصوص اتفاقات "خان طومان" استان حلب سوریه را در کانال تلگرام خود نوشت.
تعداد دقیق شهدای "خان طومان" مشخص نیست
تعداد دقیق شهدای "خان طومان" مشخص نیست
به گزارش خبرنگار پاپایا، حسن شمشادی خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه، نکات مهمی در خصوص اتفاقات "خان طومان" استان حلب را در کانال تلگرام خود نوشت که آن را در ادامه می خوانیم:
  "هموطنان ارجمندم.   همانطور كه پیش تر هم عرض كردم، خان طومان در استان حلب بار دیگر به دست تروریست ها افتاده است و در حملات سنگین و شدید و غافلگیرانه آنها، متاسفانه تعدادی از نیروهای ارتش سوریه و مقاومت به شهادت رسیدند، و پیكرهای برخی از آنها هم بدست تروریست ها افتاده است.    تعدادی از نیروهای ارتش سوریه و مقاومت بدست تكفیری ها هم بدست تروریست ها اسیر شده اند.   اما چند نكته:    یك: تعداد دقیق شهدا و اسیران و ملیت آنها مشخص نیست و عمده آنچه از جانب خودی ها منتشر می شود، گمانه زنی و شایعه و از طرف تروریستها، جنگ روانی است .   دو: من هم تعداد زیادی عكس و خبر از موارد گفته شده در اختیار دارم، اما به واسطه همان مسائل گفته شده، از انتشار آنها معذورم.    سه: اگر صلاح می دانید در جنگ نرم و نبرد رسانه ای سنگین، در جبهه دشمن بازی نكنیم و هوشیار تر باشیم.   چهار: هر زمان كه به اینترنت دسترسی داشته باشم، در حد توان و اطلاعات، مواردی را خدمتتان عرض خواهم كرد.    پنج: همچنان در حومه دمشق هستم و تاكنون همه تلاش هامان، برای رفتن به حلب ناكام و ناموفق بوده است.   تا خدا چه خواهد برایمان.   ان شالله    حسن شمشادی    شنبه ١٨/ اردیبهشت /٩٥ "
کد مطلب: 423402