۰
سرپرست معاونت عمرانی :

مشکلات آموزش و پرورش هرمزگان عمیق و با اعتبارات محدود فعلی قابل حل نیست

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: مشکلات آموزش و پرورش در هرمزگان عمیق بوده و با این اعتبارات محدود قابل حل نیست.
مشکلات آموزش و پرورش هرمزگان عمیق و با اعتبارات محدود فعلی قابل حل نیست
مشکلات آموزش و پرورش هرمزگان عمیق و با اعتبارات محدود فعلی قابل حل نیست
به گزارش پاپایا، به نقل ازایرنا، مسعود دالمن شامگاه دوشنبه در نشست شورای بهبود شاخص های آموزش و پرورش مناطق کمتر توسعه یافته استان هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به این شرایط لازم است کماکان ازهمه ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت های این شورا در جهت تحقق اهداف بهره بگیریم.
وی تاکید کرد: افزایش سهمیه اعتبارات استان از دستگاه ها و نهادها به خصوص از بنیاد علوی و بنیاد برکت برای کمک به بهبود شاخص های آموزش و پرورش مناطق کمتر توسعه یافته پیگیری شود.
دالمن بیان داشت: مشکلات آموزش و پرورش برکسی پوشیده نیست و در این راستا از ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات استفاده شده است.
وی ادامه داد: در خیلی از موارد از سازمان های مردم نهاد و شهرداری ها و دهیاری ها برای بهبود شاخص های آموزش و پرورش استفاده می شود.
دالمن تصریح کرد: آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف این شورا با برگزاری جلسه با دستگاه های عضو شورا و سایر نهادها نوع و میزان همکاری آنان را احصاء و عملیاتی کرده و گزارش عملکرد آنها را به تفکیک به شورا منعکس کند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی و فضای آموزشی از شناسایی افراد بازمانده از تحصیل و تهیه برنامه مدون برای آموزش آنان خبر داد.
علی کرم پور خواستار مساعدت دستگاه ها و نهادها برای حل مشکلات آموزشی جامعه هدف به ویژه در مناطق محروم شد.
7198/ 6048
 
  انتهای پیام /*
کد مطلب: 423527