۰

آمازون خبر از عرضه هدست مخصوص بازی Titanfall 2 داده است

چند روز پیش خبری مبنی بر عرضه کنترلرهایی خاص برای بازی Titanfall 2 شنیده شد و حالا به نظر می رسد که الکترونیک آرتز برنامه های دیگری هم برای عنوان شوتر خود دارد. چرا که اخیراً هدست جدیدی با طرح این بازی در فروشگاه آمازون قرار گرفته که تولید آن برعهده کمپانی PDP بوده است.
آمازون خبر از عرضه هدست مخصوص بازی Titanfall 2 داده است
آمازون خبر از عرضه هدست مخصوص بازی Titanfall 2 داده است
به گزارش پاپایا، این هدست جدید که به تازگی در لیست محصولات فروشگاه خرده فروشی آمازون قرار گرفته، قرار است از هر دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پشتیبانی کند و قیمت 69.99 دلار برای آن برگزیده شده است. هدست مورد اشاره از تکنولوژی Noise-Cancelling بهره می برد که به کمک آن، صدا و نویزهای اطراف به صورت کامل حذف می شوند و تجربه ای فوق العاده در اختیار گیمر می گذارند.
 
ضمناً بدنه دستگاه به گونه ای طراحی شده که وزن زیادی ندارد و گیمر را در ساعات طولانی تجربه بازی همراهی می کند. ضمناً به لطف طراحی انعطاف پذیر و قابلیت شخصی سازی، امکان تنظیم مناسب آن روی سر افراد مختلف به وجود آمده است. باید افزود که جک 3.5 میلی متری هدست به کنترلرهای هر دو کنسول متصل می شود.
 
تنظیمات قرار گرفته شده روی هدست امکان تنظیم میزان بیس و کم و زیاد کردن صدای بازی را به ارمغان می آورد و البته به کمک میکروفون نیز می توان با دیگر بازیکنان چت و گفتگو کرد. هنوز مشخص نیست که این هدست چه زمانی عرضه خواهد شد اما می توان انتظار داشت که به صورت همزمان با بازی Titanfall 2، یعنی در تاریخ 28 اکتبر (7 آبان) در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
 
 
Titanfall 2  
 
 
 
کد مطلب: 423673