۰
گزارش پاپایا از حماسه حضور؛

راهپیمایی روز قدس در دمای 47درجه ای راسک آغاز شد/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در راسک

راهپیمایی روز جهانی قدس از لحظاتی پیش با شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" و " از غزه تا یمن " در جای جای شهرستان سرباز آغاز شد.
راهپیمایی روز قدس در دمای 47درجه ای راسک آغاز شد/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در راسک
راهپیمایی روز قدس در دمای 47درجه ای راسک آغاز شد/ طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در راسک
به گزارش پاپایا، مردم مومن و خدا جوی شهر راسک از ساعات 8 صبح امروز با تجمع در ابتدای خیابان معلم، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر داده و در قالب کاروان راهپیمایی با سرداردن شعارهایی در مظلومیت مردم مسلمان غزه و فلسطین به سمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز حرکت کردند.
هوای 47 درجه ای راسک نیز مانع از حضور پرشور مردم روزه دار این شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین  و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشده است.
راهپیمایان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر آل سعود" ، "از غزه تا یمن" و مرگ برگروه های تکفیری وداعش  ضمن محکوم کردن سیاست های قدرت های استکباری، به دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برخواستند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی در راسک  جریان دارد که از همه اقشار و صنوف، پیر و جوان و زن و مرد خود را به مراسم اعلام حمایت از قدس شریف رسانده اند.
 
روز جهانی قدس،روز تجلی حضور ملت
 
یکی از شهروندان راسک در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا،  با بیان این مطلب که روز قدس روز همبستگی با ملت های مظلوم است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تجلی حضور و بیعت مجدد مردم با آرمان های  انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) است.
محمد رحیمی ادامه داد: در شرایط کنونی جهان اسلام و با روشن شدن برنامه هایی که کشورهای استکباری برای نابودی اسلام کشیده اند، میتوان گفت حضور ما در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم صهیونیستی است  و همچنین پیام روشنی به مردم مظلوم جهان است که بدانند ملت ایران و جمهوری اسلامی تا همیشه تاریخ برای دفاع از آنان آماده هستند.
 
روز قدس روز لبیک به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی

یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور راسک نیز گفت: روز قدس روز لبیک به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و روز دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.
مجید درزاده هدف از حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس را محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در فلسطین اعلام کرد و افزود: همزمانی روز قدس و هفته حقوق بشر امریکایی، زمان خوبی برای اعلام برائت از استکبار جهانی و بیان حمایت از مردم مظلوم فلسطین،سوریه،عراق،یمن و دیگر کشورهای ستمدیده جهان است.
 
نام ملت مظلوم فلسطین را تا همیشه تاریخ در ذهن ها جاودانه است

یکی از بانوان که گرمای بالای ۴7 درجه ای راسک نیز نتوانسته بود او را از شعار دادن باز دارد گفت: تدبیر و ابتکار حکیمانه امام راحل(ره) بود که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد.و یاد و نام ملت مظلوم فلسطین را تا همیشه تاریخ در ذهن ها جاودانه کرد.
ناهید بلوچی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس، حاوی پیام مقاومت و حاوی پیام ناامیدسازی برای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی برابر ملت بزرگ ایران است تصریح کرد: زنان و مردان فلسطینی این روزها چشم انتظار حمایت معنوی کسانی هستند که معنای واقعی انسانیت و حمایت از مظلوم را فراگرفته اند و حضور در این راهپیمایی به نوعی هم دردی و حمایت از آن ها است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423711