۰
نماینده سابق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

با وجود گذشت یک سال از برجام، هیچ سودی عاید ایران نشده است/ برای جلوگیری از کارشکنی ها برای آمریکا ضرب الاجل تعیین شود

نماینده سابق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم گذشت یک سال از برجام متاسفانه هیچ گونه سودی عاید مردم ایران نشده است در حالی که ایران به تمام تعهدات خود پایبند بوده است.
با وجود گذشت یک سال از برجام، هیچ سودی عاید ایران نشده است/ برای جلوگیری از کارشکنی ها برای آمریکا ضرب الاجل تعیین شود
با وجود گذشت یک سال از برجام، هیچ سودی عاید ایران نشده است/ برای جلوگیری از کارشکنی ها برای آمریکا ضرب الاجل تعیین شود
به گزارش پاپایا، به نقل از اوشیدا؛ سید باقر حسینی به خبرنگار اوشیدا گفت: یک سال از زمان برجام و توافق ایران با کشورهای ۵+۱ گذشته است در حالی که طرف مقابل هیچ گونه پایبندی به تعهدات خود نداشته است.

وی افزود: از ابتدای مذاکرات هیچ گونه اعتمادی نسبت به آمریکا وجود نداشت و وقوع چنین رخدادهایی از قبل حدس زده می شد به همین دلیل مرتب در کمیسیون و در صحبت ها و مصاحبه هایمان به دوستان مذاکره کننده پیشنهادهایی مبنی بر بستن هرگونه راه در رو داده شد.

وی در این راستا افزود: به مذاکره کنندگان هشدارهایی مبنی بر پنجره ای برای عدم انجام تعهدات از سوی طرف مقابل باز نماند داده شده بود ولی علی رغم همه ی تاکیدات از سوی دلسوزان و برخی نیروهای انقلاب متاسفانه شاهد بد عهدی پس از توافق بودیم.
حسینی ادامه داد: با اینکه تمام تعهدات از سوی ایران انجام شد اما هیچ اقدامی از طرف مقابل که به نتیجه برسد دیده نشد هرچند شاید در مرحله شعار حرف هایی زده شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود انجام تمامی تعهدات طرف مقابله دبه در آورده است که از همان ابتدا چنین چیزی حدس زده میشد که در این راستا بارها گفتم طرف مقابل به دنبال پیاده کردن اهداف خود به صورت مرحله به مرحله است که در این راستا بهانه های بسیاری از قبیل حقوق بشر مطرح کرده است.

نماینده سابق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا این لحظه چیزی عاید ایران نشده اما خیلی از کسانی که دچار اشتباه شده بودند و فکر می کردند که توافق با آمریکا می تواند مشکلات کشور را حل کند امیدواریم با این بهای سنگین به اشتباه خود پی برده باشند که به آمریکا همانطور که حضرت آقا فرمودند اعتمادی نیست و نباید اعتماد کرد بنابراین باید اقتدار کشور به ویژه در سلاح های دفاعی و موشکی حفظ و توسعه داده شود.

حسینی بیان داشت: باید کارهای گذشته با توجه به اینکه هیچ امیدی به انجام تعهدات از سوی طرف مقابل نیست ادامه داد چرا که آمریکا چنین اجازه ای به آنها نخواهد داد بنابراین باید به منظور جلوگیری از کارشکنی آمریکا ضرب الاجل تعیین شود یعنی اگر آمریکا از کارشکنی دست برنداشت دوباره روند قبلی را شروع و سانتریفیوژها را فعال کنیم.

انتهای پیام///
کد مطلب: 423849