۰

راه های نفوذ یکی یکی به هم می پیوندندوهدف تغییر ماهیتی جمهوری اسلامی است.خورشید همچنان تابان است

بعد از هزاره ها فراز و نشیب بعد از دو قرن استعمار و استثمار بلاخره همه آنچه منتظرش بودن اتفاق.انقلابی که اسلامی شد.انقلابی در راستای ولایت الهی توسط مردمی الهی و اسلامی...دشمنی دشمنان آغاز شد.
راه های نفوذ یکی یکی به هم می پیوندندوهدف تغییر ماهیتی جمهوری اسلامی است.خورشید همچنان تابان است
راه های نفوذ یکی یکی به هم می پیوندندوهدف تغییر ماهیتی جمهوری اسلامی است.خورشید همچنان تابان است
به گزارش پاپایا؛ به نقل از وبلاگ نخبگان سیاسی-انقلابی ایران، بعد از هزاره ها فراز و نشیب بعد از دو قرن استعمار و استثمار بلاخره همه آنچه منتظرش بودن اتفاق.انقلابی که اسلامی شد.انقلابی در راستای ولایت الهی توسط مردمی الهی و اسلامی...دشمنی دشمنان آغاز شد.استعمارگران‌‌‌ و استثمارگران و شیاطین و کافرین و منافقین...دشمنی خود راآغاز کردند.۳۷سال از این دشمنی هامی گذرد.کینه آنها بیشتر شده وامیدشان کمتر در عوض تجربه ما بیشتر و ایمانمان استوارتر شده است.
دشمنان ما اکنون با قطع امید از شکست مستقیم ما از طریق کودتا و جنگ و... شروع به اجرای طرح های شیطانی و خناس گونه خود٬اهداف شومشان را پی میگیرند.طرحی که اکنون نقشه های شوم و شیطانی خود را در آن پی میگیرندپروژه هدفمند و عظیم نفوذ است که نشانه های اولیه آن برای نخبگان و افراد تیزبین و لطیف بین آشکار شده استاهداف پروژه نفوذ مسولین و مردم اند و برای محقق شدن آن از فریب و حیله قدرت و ثروت و شهوت استفادهمی کنند و خیلی منظم و هدفمند این جزئیات نفوذ به هم میپیوندند و هدف رامحقق می کنند.مثال عملی که ملموس اخیذ اتفاق افتاد انتخابات ۷اسفند بود.
هدف حذف اشخاص انقلابی خبرگان و تغییر ماهیتی آن به درجهای پایین تربود که خوشبختانه با هوشیاری دیگر مردم کشور این طرحشکست خورد ولی در تهران کاملا موفقیت آمیز بود.ولی چه اتفاقی افتاد و نفوذ عملی شد.ان شاعالله عبرتی باشد برای آینده و پادزهری برای این سم نفوذبسازیم.در تهران از طریق رسانه های غربی و شبکه هماهنگ داخلی آنها ابزارهای ارتباط جمعی در مردم زمینه ای منفی ایجاد کردند و مردم راباخود هماهنگ کردند و گفتند به این سه نفر رای ندهید.
ولی مطمئنااین کار تنهایی راه به جایی نمی برد و کسی باید در داخل کشور این پازل را تکمیل کنند و آن نفوذ در مسئولین بود.شخصیت های برجسته دارای قدرت و دارای اختلاف نظربا ایشان و اعلام لیستی مهندسی شده برای یکسره کردن کار و رسیدنبه هدف خود.وقتی اهداف عده ای با اهداف دشمنان یکی می شود نفوذ از سم هم مهلک تراست جریان رسانه اینفوذ به مردم و جریانی برای نفوذ به مسولین و همه در پازل دشمن٬در زمین دشمن بازی می کنند.اینجاست که فتنهایجاد می شود.
دوست از دشمن معلوم نیست.جنگ جمل رخ می دهد واشخاصی مردود می شوند که روزی سرچشمهنور بودند ولی چراغی همواره تابان تاریکی را از روشنایی جدا می سازد و آن خدا است و مطمئنا ولایت او در زمینکه روزی علی(ع) بود و امروز سید علی مدضله العالی.هرکه آن روزگار به ایشان بپیوندد نجات یابد و هر که در مقابلشان باشد خواه زبیر و طلحه و... و خواه ...و... باشندبد عاقبتی خواهند داشت.به امید آنکه این پروژه شیطانیدر نطفه خفه شود.اگر مردم تمامی حرف های مهم علی  زمان را درک کنند این پروژه در نطفه خفه می شود وگرنه فتنه اکبر در راه است.هر فرد اکنون وظیفه ای دارد.هر انقلابی آگاه اکنون باید یک مبلغ و روشنگر باشد و هیچ فرصت و  وقتی رابرای روشنگری نباید از دست داد.
.یا فاطمه زهرا(س)
کد مطلب: 424031