۰
فرماندار قصرقند:

احداث پل حمیری یکی از ضروریات های شهرستان قصرقند است

فرماندار شهرستان قصرقند گفت: احداث پل حمیری یکی از ضروریات های شهرستان قصرقند به شمار می آید چرا که همواره در فصل بارندگی با مشکلات قطعی راه های ارتباطی روستاها منطقه مواجه هستیم.
احداث پل حمیری یکی از ضروریات های شهرستان قصر قند است
احداث پل حمیری یکی از ضروریات های شهرستان قصر قند است
فرماندار قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به بازگشایی راه های ارتیاطی روستاهای شهرستان، اظهار کرد: بر اثر بارندگی های چندروز گذشته و طغیان رودخانه کاجو، راه های ارتباطی اکثر روستاها قصرقند به دلیل نزدیکی به حاشیه رودخانه مسدود شده بود که با تلاش نیروهای امدادی و راه سازی بازگشایی شد.
حمیرا ریگی افزود: حدود 28روستا در بالادست رودخانه کاجو د 10روستا در پایین دست این رودخانه از حوزه بخش ساربورک با مشکل قطع مسیر ارتباطی مواجه شده بودند.
وی با بیان این مطلب که تنها راه ارتباطی این روستاها از بستر رودخانه کاجو است، تصریح کرد: همواره در فصل بارندگی با مشکلات قطعی راه های ارتباطی روستاها مواجه هستیم.
ریگی با اشاره براینکه سال 1394 مطالعات احداث پل از روستای حمیری به محور اصلی نیک شهر-قصرقند انجام شده، خاطر نشان کرد: احداث پل حمیری یکی از ضروریات های شهرستان قصر قند به شمار می آید چرا که با سیلاب و طغیان رودخانه کاجو خسارت های زیادی به مردم وارد می شود.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام زمین های زراعی وخانه های مسکونی که در مسیر و حاشیه رودخانه کاجو قرار دارند دچار آبگرفتگی شده اند.
لازم به ذکر است که جمعیت روستاهای بالادست رودخانه کاجو 8هزار نفر وروستاهای پایین دست این رودخانه 10هزار نفر است.
 

انتهای پیام/
کد مطلب: 424038