۰

گلکسی نوت 7 آنباکس شده در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری!

شایعات گلکسی نوت 7 حدوداً از یک ماه قبل آغاز شده و تا امروز که این خبر بزرگ منتشر شود، ادامه داشته است. امروز چند تصویر واقعی از نوت 7 منتشر شد و این بار چند تصویر دیگر از سوی اپراتوری اسپرینت منتشر شده که مهر تاییدی بر مشخصات نسبت داده شده به این گوشی خواهد بود.
گلکسی نوت 7 آنباکس شده در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری!
گلکسی نوت 7 آنباکس شده در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری!
به گزارش پاپایا؛  همانطور که در تصویر پیداست، ورق کاور دستگاه نشان می دهد که این گوشی یک نسخه کره ای از سوی SK Telecom است و یک پردازنده اگزینوس هشت هسته ای در داخل آن جای گرفته است. در حالی که درست مثل گلکسی اس 7 و اس 7 اج، کشور آمریکا نسخه اسنپدراگونی آن را خواهد دید. ابعاد صفحه نمایش این گوشی معادل 5.665 اینچ است که به احتمال زیاد در مشخصات رسمی ابعاد 5.7 اینچ درج خواهد شد. در این بخش چیزی در مورد صفحه نمایش خمیده و یا عبارت edge درج نشده است. مهم ترین نکته ای که در این گوشی به چشم می خورد این است که حافظه رم نوت 7 از 64 گیگابایت آغاز می شود که به نسبت قیمت آن کمی ناچیز به نظر می رسد.
 
پیش بینی هایی که به رم 6 گیگابایتی نوت 7 اشاره داشته اند نیز به سال آینده و محصولات بعدی موکول خواهند شد اما ضد آب بودن این گوشی که مدت ها ذهن تمامی علاقه مندان را به خود درگیر کرده بود در این مشخصات به چشم می خورد. به نظر می رسد که حتی قادر خواهید بود در زیر آب و داخل استخر نیز به یادداشت برداری بپردازید.

علاوه بر این ظاهراً این مدل با سه رنگ متفاوت ارایه شده و چند تصویر بلافاصله بعد از جعبه گشایی از آنها تهیه شده است. براقی سطح دستگاه ها نیز احتمالاً به دلیل محافظ صفحه ایست که هنوز به صفحه نمایش این گوشی ها چسبیده اند و یا شاید این قطعه ها نیز ماکت های مخصوص اپراتورها بوده اند و نوت 7 واقعی نیستند. در هر حال این تصاویر یک بار دیگر صفحه نمایش خمیده، قلم استایلوس همرنگ با بدنه و حضور پورت USB نوع C را تایید می کنند.
 
 
نوت 7  
 
نوت 7  
 
نوت 7  
 
نوت 7  
 
نوت 7  
 
 
کد مطلب: 424058