۰
۱
امام جمعه اهل سنت سرباز؛

فرهنگ اهل بیت(ع) فراتر از مذهب و قومیت است/ بانوان با تاسی از حضرت معصومه(س) زندگی خود را متبرک کنند

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: هرچه داریم از برکات اهل بیت پیامبر(ص) است و این فرهنگ فراتر از بحث مذهب و قومیت است.
هرچه داریم از اهل بیت است/ فرهنگ اهل بیت(ع) فراتر از مذهب و قومیت است
هرچه داریم از اهل بیت است/ فرهنگ اهل بیت(ع) فراتر از مذهب و قومیت است
امام جمعه اهل سنت سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: اهل بیت پیامبر (ص) در نزد اهل سنت از جایگاه ویژه ای برخوردارند به گونه ای که هرچه داریم از برکات اهل بیت پیامبر(ص) است و حضرت معصومه(س) یکی از این برکات می باشد و بانوان باید با تاسی از آن حضرت، زندگی خود و خانواده را متبرک کنند.
مولوی عنایت الله رسولی زاده افزود: در دهه کرامت باید از برکات شناخت بیشتر اهل بیت(ع) استفاده کنیم و در این دهه که با نام امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) پیوند خورده بیشتر جذب عرفان و اخلاق آن بزرگواران شویم و برای افزایش وحدت تلاش کنیم.
این روحانی اهل سنت با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان برای نابودی اسلام راستین، تصریح کرد: دشمنان اسلام تمامی سعی و تلاششان در این است که مردم را از معنویت، ائمه معصومین(ع) و شناخت فضایل و اعتقادات راستین دور کنند در حالی که اگر مسلمانان منسجم شوند، هیچگاه دشمن نمی‌تواند در کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کند.
وی با تاکید بر لزوم حضور شیعه و سنی در مراسمات دهه کرامت، اظهار داشت: امروز کشورهای استکباری و گروه‌های تروریستی می‌خواهند  با ایجاد تفرقه کشورهای اسلامی را در جنگ و خونریزی فرو ببرند، که برای مقابله با این ترفند کثیف و دروغ پردازی های گسترده، باید مراسمات مذهبی با جدیت و حضور حداکثری برگزار شود تا همگان بدانند که شیعه و سنی  با هم برادر و متحد هستند.
 
انتهای پیام /
کد مطلب: 424069

قلقلی
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر پاینده رهبر
ایران عشق است و عشق است ایران