۰

تعطیلی توییتر در سال 2017 به صورت رسمی تکذیب شد

ممکن است شما هم این شایعه را که توییتر در سال 2017 برای همیشه تعطیل خواهد شد شنیده باشید، اما قبل از افسوس خوردن و انتخاب یک شبکه اجتماعی جدید برای اشتراک گذاری مطالب خود، دست نگه دارید زیرا توییتر هشتگ جدید #SaveTwitter را که از تعطیلی این شبکه اجتماعی در سال 2017 خبر می‌داد، تکذیب کرده و این شایعه را بی پایه و اساس خوانده است.
تعطیلی توییتر در سال 2017 به صورت رسمی تکذیب شد
تعطیلی توییتر در سال 2017 به صورت رسمی تکذیب شد
به گزارش پاپایا؛سخنگوی توییتر با ارسال ایمیل در پاسخ به درخواست رویترز برای اظهار نظر در این باره گفت: "بدون شک هیچ یک از این شایعات صحت ندارند."
 
صبح روز سه شنبه حجم وسیعی از شایعات به همراه هشتگ #SaveTwitter در توییتر پخش شد و تا بعد از ظهر آن روز بیش از 100 هزار توییت با این هشتگ منتشر شد.
 
هنوز مشخص نیست که منشا این شایعه از کجا بوده است، در هر حال مطابق با برخی از توییت‌ها، این هشتگ توسط یکی از کاربران توییتر که از شرایط حاکم بر فضای آنلاین و عدم توانایی توییتر برای کنترل مطالب آزاردهنده و توهین آمیز ناراضی بوده، ترند شده است.
 
توییتر بارها مورد این انتقاد قرار گرفته است که نمی تواند بر رفتار نامناسب کاربرانش در این سرویس پیام رسان نظارت داشته باشد و برای ایجاد تعادل بین آزادی بیان یا مسدود کردن مطالب توهین آمیز و نامناسب عملکرد مناسبی نداشته است. توییتر ماه گذشته به دلیل آزار و اذیت‌های بیش از حد، حساب کاربری برخی از کاربران خود را به صورت دائم غیر فعال کرد.
 
کد مطلب: 424184