۰
معاون وزیر ارتباطات:

درآمد پست امسال ۳ برابر می‌شود

معاون وزیر ارتباطات گفت درآمد پست امسال به ۱۱ هزار میلیارد ریال می‌رسد در حالی که این رقم برای سال پیش ۳۳۰۰ میلیارد ریال بود.
درآمد پست امسال ۳ برابر می‌شود
درآمد پست امسال ۳ برابر می‌شود
به گزارش پاپایا؛ به نقل از تسنیم، حسین مهری در همایش افتتاح پروژه‌های پستی با اشاره به اینکه امسال افزایش تعرفه پستی نداشتیم اظهار کرد: سال قبل درآمد این شرکت 3300 میلیارد ریال بود که پیش‌بینی می‌کنیم امسال به 11 هزار میلیارد و 120 میلیون ریال برسد.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات در شرایطی اجازه افزایش حقوق پرسنل پستی را داد که هیچ یکی از شرکتها و سازمانهای تابعه اجازه چنین کاری را نداشتند، گفت: ایشان در عمل نشان دادند که شهروند درجه یک و دو در وزارت ارتباطات معنایی ندارد و برای تحقق این موضوع نزدیک به 341 رده پستی از ساختار اداری حذف و 2 هزار نفر نیروی انسانی با شرایطی مانند بازنشستگی و بازخریدی کاهش یافت.
وی با بیان اینکه زمان روی کارآمدن دولت کنونی با 3550 میلیارد ریال زیان انباشته مواجه بودیم، گفت: اما در شرایط حال حاضر نه تنها این رقم بلکه 480 میلیارد ریال مطالبه از سازمانها و شرکتهای طرف قراردادمان داریم و توانسته‌ایم زیان انباشته و بدهیها را جبران کنیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424217