۰
داعش ادعا کرد

کشته و زخمی شدن ۴۱ نظامی آمریکایی و کُرد در سوریه

رسانه‌های وابسته به داعش مدعی‌ شدند که در ۷ حمله انتحاری این گروه در شمال سوریه، ۴۱ نظامی آمریکایی و نیروی رزمی کُرد کشته و زخمی شده‌اند.
کشته و زخمی شدن ۴۱ نظامی آمریکایی و کُرد در سوریه
کشته و زخمی شدن ۴۱ نظامی آمریکایی و کُرد در سوریه
به گزارش پاپایا؛ به نقل از دانشجو، منابع رسانه‌ای وابسته به گروه تروریستی داعش می‌گویند که در حملات اخیر این گروه، بیش از 40 نظامی آمریکایی و شبه‌نظامی کُرد کشته و زخمی شدند.
 
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که چهارشنبه هفته گذشته در 7 حمله انتحاری توسط عوامل نفوذی که «انغماسی» خوانده می‌شود، در منطقه «المسکن» سد تشرین واقع در شرق حلب، 41 نظامی آمریکایی و شبه‌نظامی کرد را کشته و زخمی کرده است.
 
پادگان نیروهای آمریکایی در منطقه المساکن قرارد دارد و 3 تن از انتحاری‌ها با ورود به این منطقه و منفجر کردن کمربند انفجاری خود در ورودی آن که محل تجمع و آموزش نیروهای کُرد بود، شماری از آن‌ها را کشته‌اند.
 
خبرگزاری اعماق اعلام کرد که 4 انتحاری دیگر نیز در همین منطقه و در بین ساختمان‌های مسکونی، خود را منفجر کرده‌اند.
 
برا اساس این گزارش، تروریست‌های داعش به تبادل آتش با نیروهای کُرد و مربیان آمریکاییشان نیز پرداخته که با مقاومت طرفین، این درگیری 15 ساعت به طول انجامیده است.
 
داعش همچنین مدعی شده‌ است در حمله‌های انتحاری‌ دیگر این گروه به روستاهای «المواصی» و «النشامه» و کوه «رمانه» در شمال سوریه، 53 تن از عناصر یگان‌های کرد (YPG) کشته شده‌اند.
 
هم‌اکنون شماری از نیروهای ویژه آمریکایی در شمال سوریه حضور دارند و به نیروهای کُرد آموزش می‌دهند.
کد مطلب: 424234