۰

حضور کاراکتری دیگر از دنیای کرش در بازی Skylanders Imaginators

در E3 امسال هم زمان با رونمایی از بازی های جدید Crash Bandicoot برای کنسول PS4، اعلام شد که این کاراکتر بسیار محبوب ابتدا قرار است به عنوان یکی از قهرمان های بازی Slylanders Imaginators ظاهر شود. حال به نظر می رسد، کرش به همراه دشمن دیرینه خود، Dr Neo Cortex، پا به دنیای این بازی می گذارد.
حضور کاراکتری دیگر از دنیای کرش در بازی Skylanders Imaginators
حضور کاراکتری دیگر از دنیای کرش در بازی Skylanders Imaginators
به گزارش پاپایا؛ اکتیویژن به تازگی و در طی مراسم Gamescom 2016 علاوه بر معرفی کاراکتر جدی بازی Skylanders Imaginators، یعنی دکتر نئو، از نقشه جدیدی در بازی رونمایی کرد که قرار است طرفداران کرش را حسابی یاد خاطراتشان در زمان کنسول PlayStation بیاندازد. نقشه Thumpin' Wumpa Islands شامل مناطق و المان های بسیاری از دنیای Crash خواهد بود.
 
از جمله این المان ها می توان به گوی سنگی بزرگی که گاه و بی گاه دنبالتان می کرد اشاره کرد. همچنین جعبه های تی ان تی و میوه های Wumpa نیز در جای جای این نقشه حضور خواهند داشت. علاقه مندان می توانند این نقشه ی جدید را با تهیه نسخه ی Crash Bandicoot بازی Skylanders Imaginators بر روی کنسول های PS3 و PS4 تجربه کنند.
 
جن انیل، رئیس استودیوی Vicarious Visions در باره نقشه جدید بازی گفت:
 
این نقشه راهی بود تا بتوانیم بهترین بخش های بازی های Skylander و Crash را در یک ماجراجویی حماسی گرد هم آوریم. بازیکنان در نقشه جدید که با موزیک و المان های سری بازی های اصلی کرش آراسته شده است، از میراث این بازی محبوب لذت خواهند بود. برای طرفداران سری، این تجربه همچون بازگشتن به دنیای قدیمی Crash Bandicoot خواهد بود، اما این بار با زیبایی رزولوشن 1080p.
 
بازی Skylanders Imaginators در تاریخ 22 مهر برای پلتفرم های PS4، Xbox One، Wii U، PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد. با این حال نسخه Crash Bandicoot این بازی تنها در دسترس کاربران PS4 و PS3 بازی خواهد بود.
در ادامه می توانید تصاویر جدیدی از این بازی را مشاهده کنید.
 
skylanders  
 
skylanders  
 
skylanders  
 
skylanders  
 
کد مطلب: 424286