۰

خبری بد برای تبلت های سری S سامسونگ

آیا شما از جمله کسانی هستید که به تبلت های سری S سامسونگ افتخار می کنید؟ در طی دو سال گذشته، سری تبلت های سامسونگ گلکسی S نسل جدیدی از تبلت های رده بالا را برای کاربران به ارمغان آورد.
s
s
به گزارش پاپایا، هر دو مدل ۸٫۴ اینچی و ۱۰٫۵ اینچی دارای پردازنده Exynos 5420 SoC هستند، که حامل یک پردازنده هشت هسته ۱٫۹ گیگاهرتز می باشند و با کارت گرافیک MP6 طراحی شده اند. زمانی که این تبلت ها در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند، مجهز به اندروید ۴٫۴ بودند. ولی حالا خبر بد اینجاست که تبلت های جدید مجهز به آخرین نسخه اندروید یعنی ۶٫۰ مارشمالو نمی شوند.
در طول تابستان سال گذشته، هر دو نسخه از این تبلت به آندروید ۵٫۰٫۲ به روز شد، و در آن زمان به نظر می رسید که نسل بعدی محهز به اندروید ۶٫۰ مارشمالو شوند. در واقع، در اوایل سال جاری آزمون های بنچمارک از این تبلت با اندروید مارشمالو صوزت می گرفت و شایعات مجهز بودن S جدید به آن در ماهه اخیر بیشتر شده بود.
اما در صفحه فیس بوک متعلق به سامسونگ هلند چیز دیگری اعلام شد. به گزارش این سایت، سامسونگ گلکسی تب S 8.4 و سامسونگ گلکسی تب S 10.5 اندروید ۶٫۰ مارشمالو را دریافت نخواهند کرد. ممکن است این اتفاق یک بد شانسی بزرگ برای کاربرانی باشد که به تبلت های سری S عادت کرده اند و می خواهند از این تبلت با اندروید مارشمالو لذت ببرند.
به هر حال باید منتظر ماند و دید که پیامدهای این اتفاق برای سامسونگ چه خواهد بود، چرا که ممکن است هم بر میزان فروش این دو محصول تاثیر بگذارد و هم می تواند باعث ریزش طرفداران آن، حداقل برای این سری، شود. ولی مسلما سامسونگ برنامه های خاص خود را دارد و این کمپانی عظیم کاری را بدون برنامه انجام نمی دهد.
منبع: androidauthority
کد مطلب: 424355