۰

Google Allo و رقبایش؛ واتساپ و تلگرام کنار نخواهند رفت!

تلگرام کنار نخواهند رفت! راجع به اپ Allo این سوال در ذهن بسیاری از کاربران هست که علی رغم این حجم بالا و اپ های خوب کنونی چه دلیلی و مزینی می تواند کاربران را به استفاده از اپ تازه گفتگوی گوگل سوق دهد!
ظ
ظ
به گزارش پاپایا، چیزی به رونمایی از اپ گفتگوی Google Allo نمانده، اپی که گوگل در کنفرانس I/O معرفی کرد. در هفته پیش Duo هم که پیش از این در همان کنفرانس به عنوان یک اپ گفتگوی تصویری معرفی شده بود در اختیار عموم قرار گرفت،
  راجع به اپ Allo این سوال در ذهن بسیاری از کاربران هست که علی رغم این حجم بالا و اپ های خوب کنونی چه دلیلی و مزینی می تواند کاربران را به استفاده از اپ تازه گفتگوی گوگل سوق دهد!

nexus2cee_google-allo-voice-recording
هنوز اپ Allo به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته است، اما نمونه های آزمایشی این اپ طی پند روز گذشته توسط چندین سایت مورد بررسی قرار گرفته، اینترفیس ساده و کاربردی، فرآیند استفاده از استیکر ها و ابزار تعاملی ارسال پیام صوتی، همه و همه بسیار کاربر را به یاد اپ محبوب گفتگوی این روز های دنیا Whatsapp می اندازد! به گفته افرادی که تا اینجای کار برنامه Allo را تست کرده اند، اگر شما از Whatsapp استفاده کرده اید بدون شک در استفاده از Allo به مشکلی بر نخواهید خورد، Allo گویی قالب تازه و پوست انداخته ایست از Whatsapp!
nexus2cee_google-allo-voice-recording-vs-whatsapp
فرآیند ارسال پیام صوتی درست همانند تلگرام و واتساپ است، تنها کافی است دست خود را روی علامت میکروفن کنار صفحه پایین سمت راست نگه دارید و همزمان به جای تایپ کردن متن مورد نطرتان را بگویید! بعد از رها کردن آیکون میکروفن صدای شما به آسانی ارسال خواهد شد. پیش از این حتما تجربه این روش ارسال پیام صوتی را در تلگرام و واتساپ دیده بودیم!
تنها تفاوتی که به گفته سایت Android Police شما را بابت اینکه اپ جدیدی در دست دارید مطمئن می کند چشمک زدن نور قرمز حین ضبط صدا و کمی انیمیشن ها و جلوه های حرکتی در منو ها برنامه است!
سابقه کار کردن با ابزار های مثل واتساپ، تلگرام، لاین و خیلی های دیگر باعث شده سطح توقع از اپی که از سمت گوگل معرفی می شود بالاتر از حد انتظار باشد، از این رو نباید گوگل با این همه سروصدا و نداشتن المان و قابلیت جدید و چشم گیر انتظار استقبال کاربران را داشته باشد!
البته پیش از این هم این بحث بوده و گوگل ابزار جدیدش را به امکان یادگیری مجهز دانسته، امکانی که به قرار است بر مبنای هوش مصنوعی باشد و نحوه تعامل و پاسخدهی را در گفتگو ها برای شما آسان تر کند!
یکی دیگر از مواردی که بون شک در اپ Allo باید چشم انتظار آن باشیم امکان ChatBot هاست، توانایی که زمزمه هایی بسیار پیرامونش وجود دارد و قدم های خوبی توسط Messenger از فیس بوک و Telegram راجع بهش برداشته شده است و بدون شک آینده ابزار های گفتگو را تحت تاثیر قرار خواهد داد!
ست که علی رغم این حجم بالا و اپ های خوب کنونی چه دلیلی و مزینی می تواند کاربران را به استفاده از اپ تازه گفتگوی گوگل سوق دهد!
کد مطلب: 424356